يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۹۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مقابل سایپا پیروز شد تا کار علیرضا منصوریان دیده شود.
به گزارش پایگاه 598، مجید صالح در خصوص پیروزی تیم فوتبال نفت مقابل پرسپولیس که به صدرنشینی استقلال منجر شد، اظهار داشت: استقلال مقابل سایپا پیروز شد تا کار علیرضا منصوریان دیده شود.

وی ادامه داد: درست است که منصوریان یک استقلالی است اما او در درجه اول برای اعتبار و جایگاه خود مقابل پرسپولیس بازی کرد. همانطور که علی دایی به عنوان یک پرسپولیسی در قم تیمش را با تمام قوا به میدان می‌فرستد.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: دایی در این بازی اول برای شأن و اعتبار خود بازی می‌کند و سپس به تیم سابقش فکر می‌کند. گمان نمی‌کنم دایی سرنوشت پرسپولیس را به تیمش و بازی مقابل ما گره بزند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها