يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۹۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
بیرانوند در تذکر شفاهی در مجلس:
نماینده مردم بروجرد در مجلس ریشه بقای تحریم‌ها و مصادره اموال ملت را اعتماد بیجای عاملان برجام به وعده‌های آمریکا خواند و گفت: آقای رئیس‌جمهور به ملت اقتدا کنید و کمی از تندی رفتارتان نسبت به منتقدان را نثار آمریکا کنید.

به گزارش پایگاه 598، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه (12 اردیبهشت) در تذکری شفاهی آمریکا را بدعهد و اهل دبه توصیف کرد و گفت: آمریکا قصد انجام تعهدات نیم‌بند خود را هم ندارد.

وی با ابراز تعجب از عاملان داخلی برجام که در طول مذاکرات محتوای آن را محرمانه برمی‌شمردند، اظهار داشت: مذاکرات محرمانه ماند و نتیجه‌اش این شد که امروز شاهد ادامه تحریم‌ها و مصادره اموال ملت هستیم.

بیرانوند ریشه بقای تحریم‌ها پس از انهدام بخش عظیم هسته‌ای ایران و مصادره اموال ملت را اعتماد بیجای عاملان برجام به وعده‌های پوچ آمریکا ذکر کرد و گفت: شرط پیشروی دشمن در مواجهات بین‌المللی وجود کسانی است که در داخل اهل عقب‌نشینی باشند.

وی با توصیه به رئیس‌جمهور جهت اقتدا به ملت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌‌های آمریکا از وی خواست کمی از تندی رفتار خود نسبت به منتقدان را نثار آمریکا کند.

*امام جمعه بروجرد با طلاب انقلابی برخورد می‌کند

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به حجت‌الاسلام تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: شما برای شهرهای مختلف کشور باید امام جمعه اعزام کنید نه سلطان و حاکم منطقه‌ای.

وی با اشاره به تمدید چند باره حکم امام جمعه بروجرد که موجب بروز مشکل و راه افتادن خیمه و خرگاه شده است، خاطرنشان کرد: این اقدام باعث شده است که در امورات دخالت‌های بی‌مورد صورت گیرد و نماز جمعه تضعیف شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی از برخورد امام جمعه بروجرد با طلاب انقلابی و قطع شهریه‌های آنان سخن گفت و خطاب به رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تصریح کرد: این رویه را اصلاح کنید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها