أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۳۹۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرزاد حاتمی، سروش رفیعی و بختیار رحمانی سه بازیکن اصلی تراکتورسازان در بازی حساس این تیم در برابر الهلال عربستان هستند. بازیکنانی که آخرین پیروزی این تیم را با تشکیل یک مثلث رعب انگیز به وجود آوردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، آخرین دیدار تراکتورسازان در لیگ برتر با درخشش سه بازیکن این تیم همراه بود، سه بازیکنی که این روزها بیشترین تاثیر را برای تیم شان دارند. سه بازیکنی که نشان دادند در دوران اوج خود به سر می برند و با تشکیل یک مثلث خطرناک، یک پیروزی پرگل برای تراکتورسازان به وجود آوردند. آنها در بازی برگشت تیم شان در برابر الهلال عربستان می توانند همانند دیدار رفت موثر ظاهر شوند و صعود این تیم به مرحله بعدی را شکوهمند کنند.


در بازی تیم های تراکتورسازی و ملوان، فرزاد حاتمی دو بار دروازه حریف را باز کرد و یک پاس گل نیز به سروش رفیعی داد. او در دیدار رفت در برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا نیز توانست برای تبریزی ها گل حساسی را به ثمر برساند. سروش رفیعی نیز توانست یک بار برای این تیم گلزنی کند و دو پاس گل نیز ارسال کند، این اتفاق درباره بختیار رحمانی نیز افتاد و او هم در این دیدار یک گل و یک پاس گل از خود بر جا گذاشت.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
یاشاسین آذربایجان یاشاسین تراکتور
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها