يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۳۹۶۹
زمان انتشار: ۰۰:۱۶     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: با حذف سرگروه سینمایی فیلم «بادیگارد» اقبال مخاطب کم نمی‌شود و فروش فیلم همچنان ادامه می‌یابد.

به گزارش پایگاه 598، با تصمیم شورای صنفی نمایش از 15 اردیبهشت ماه نمایش فیلم «بادیگارد» در سرگروه سینمایی فیلم (سینما استقلال) متوقف می‌شود. علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در گفت‌وگو با خبرنگار سینما و تئاتر فارس درباره استقبال مخاطب از فیلم توضیح داد: هم اینک فروش فیلم سینمایی «بادیگارد» از مرز 6 میلیارد گذشت.  فکر می‌کنیم با فروش خوبی که در تهران و شهرستان‌ها دارد اگر اکران فیلم در سرگروه سینمایی فیلم متوقف شود نیز همچنان مخاطبین از فیلم در تهران و شهرستان استقبال می‌کنند و فروش فیلم ادامه خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: با توجه به این مهم که این فیلم تبلیغات غیرمجاز و شبکه‌های ماهواره ای نداشته، شاهد فروش بسیار خوب و استثنایی است و امیدواریم در ادامه نیز اقبال مخاطب باعث فروش خوب فیلم باشد.

مدیرعامل فیلمیران درباره اقبال مخاطبین در شهرستان گفت: فیلم در اکثر سالن‌های سینما در شهرستان به نمایش درآمده است و اکثر سینماها و مراکز استان‌ها فیلم با اقبال خوبی مواجه شده است. من فکر می‌کنم این روند ادامه پیدا می‌‌کند.

سرتیپی در پاسخ به این سوال که با حذف سرگروه در فروش فیلم تغییری ایجاد می‌شود یا خیر گفت: با تغییر سرگروه یک درصدی فروش تغییر خواهد کرد اما فیلم لطمه نمی‌خورد، فیلم در  تعداد بسیار زیادی از شهرهای بدون سینما اکران شده در  سالن‌های فرهنگی، سالن‌های ارشاد، سالن دانشگاه‌ها و این روند ادامه خواهد داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها