يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۰۰۱
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
عضو هیات نظارت بر صدا و سیما:
عضو هیات نظارت بر صدا و سیما گفت: برخی آقایان انتظار دارند یک دوربین به آنها بسته شود و همه برنامه های کاری آنها را مردم ببینند، البته این موضوع تنها در بین دولتی‌ها نیست و متاسفانه برخی نمایندگان مجلس هم از تلویزیون‌های استانی و محلی خود چنین انتظاری دارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جمهوریت، بیژن نوباوه وطن ، عضو هیات نظارت بر صدا و سیما با بیان این که از اساس دولت ها درباره رسانه ها تمامیت خواه هستند، گفت: همواره در تمامی دولت ها در ایران، بین دولت و رسانه ملی این مناقشه بود که رسانه ملی مغرضانه نسبت به دولت رفتار می کند.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: این که موضوعی مورد مناقشه باشد همواره در رسانه ها بوده است و زمان دولت سابق نیز رئیس جمهور وقت از ریاست وقت صداوسیما انتقاد داشت، چرا که با دولت مغرضانه رفتار می کنند.
 
همه نهادها صدا و سیما را ملک شخصی خود می دانند
 
عضو هیات نظارت بر صدا و سیما با بیان این که همه نهادها در ایران صداوسیما را ملک شخصی خود می دانند، گفت: ایراد عمده ای که در کشور ما وجود دارد انتظاراتی است که همه دستگاه ها و نهادها و قوا از رسانه ملی دارند و هر نقدی را ضدیت با خود تلقی می کنند.
 
نوباوه در زمینه نقد دولت ها ، عدم پوشش برنامه‌های آن ها و مقایسه دولت ها در این خصوص گفت: حال مردم ایران از این که صداوسیما تا این حد برنامه های دولت ها را پوشش می دهد، به هم می خورد.
 
عضو هیات نظارت بر صدا و سیما تاکید کرد: برخی آقایان انتظار دارند یک دوربین به آنها بسته شود و همه برنامه های کاری آنها را مردم ببینند، البته این موضوع تنها در بین دولتی‌ها نیست و متاسفانه برخی نمایندگان مجلس هم از تلویزیون‌های استانی و محلی خود چنین انتظاری دارند.
 
عراقچی مستندات را به هیات نظارت ارائه کند
 
نوباوه همچنین گفت: چندی پیش آقای عراقچی از رسانه ملی انتقاد کرده بود که برجام را مغرضانه منعکس می کنند که من از آقای عراقچی این درخواست را دارم که موارد را با سند و جزئیات به هیات نظارت بر صداوسیما تحویل دهند و بگویند این تخلفات رخ داده است و به بیان کلیات اکتفا نکنند و اتهام وارد نکنند.
 
این نماینده مجلس تاکید کرد: اگر اظهارات غیر‌مستند باشد بدون شک محکوم است اما اگر اظهارات مستند است، یعنی افرادی هستند که از زبان آنها موضوع منعکس شود به طور حتم کارشان مقبول است و باید این‌کار را انجام دهد.
 
وی با بیان این‌که دولت روحانی نباید هر نقدی را ضدیت با دولت بداند، افزود: در کار رسانه اظهارنظر شخصی غلط است. در مورد مساله برجام برما و همه واضح است که دستاورد ما نزدیک به صفر است، دولت باید بپذیرد مشکلاتی در اجرای برجام وجود دارد و از رسانه ملی به دلیل بیان موضع انتقادات تند نکند.
 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم خاطر‌نشان کرد: دولت در مورد برجام مکررا از حضور هیات‌های خارجی در کشور صحبت می کند، در حالی که بنده با اطمینان می گویم که حتی یک قرارداد بین ایران و کشورهایی که هیات های آنها به اینجا آمده‌اند منعقد نشده و همه چیز در حد موافقت‌نامه است.
 
نوباوه با بیان این‌که محور اصلی تنش بین دولت روحانی و صداوسیما مسائل بودجه ای است گفت: پیش از این قرار بود که صداوسیما از طریق خوداشتغالی یک هشتم بودجه اش را در بیاورد در‌حالی که الان این نسبت به نصف رسیده است، یعنی می گویند رسانه ملی نصف بودجه اش را از طریق خوداشتغالی کسب کند.
 
وی با بیان این‌که اگر این اتفاق بیفتد دیگر نمی‌توانیم بگوییم چرا سبک زندگی مردم در حال غربی شدن است، تصریح کرد: در این شرایط صدا و سیما دیگر باید به سمت تبلیغات پرزرق و برق برود و بعد چطور باید مقوله فرهنگی را مدیریت کرد.
 
این نماینده مجلس نهم خاطر نشان کرد: این به ضرر دولت است که با تمرکز بر تبلیغات سبک زندگی مردم تغییر یابد، چرا که خروجی فرهنگی و اقتصادی این موضوع در نهایت به ضرر دولت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها