أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۰۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
نماینده مردم جیرفت در مجلس:
۵۰ هزار نفر با وجود گرما و کارشکنی مسئولان، به سخنرانی احمدی نژاد آمده بودند.
به گزارش پایگاه 598، نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار دولت بهار با بیان اینکه استقبال مردم جیرفت از رئیس جمهور سابق کشورمن غیر قابل توصیف و بسیار معنادار بود، گفت: اتفاق روز یکشنبه در جیرفت نشان داد مردم به خوبی خادم را از خائن تشخیص می دهند.

فرج الله عارفی با بیان اینکه جمعیتی ۵۰ هزار نفری در گرمای جیرفت و با وجود کارشکنی مسئولان محلی در سخنرانی دکتر احمدی نژاد حضور پیدا کردند، خاطرنشان کرد: با وجود اتمام سخنرانی دکتر احمدی نژاد و پایان یافتن مراسم یادواره شهدا، خیابان های اطراف مصلی شهر جیرفت همچنان مملو از جمعیتی بود که برای حضور در مراسم به سمت مصلی در حرکت بودند.

وی افزود: اگرچه ریش سفید ها محترم هستند اما برای من بسیار جالب توجه بود که جمعیت استقبال کننده از سخنرانی دکتر احمدی نژاد، به صورت یکپارچه از جوانان جیرفتی تشکیل شده بود.

فرج الله عارفی با بیان اینکه مردم جیرفت برای تجلیل از شهدا و تقدیر و تشکر از خادم خود به مصلی آمدند، اظهارکرد: به خیابان ریختن مردم جیرفت با این گستردگی نشان داد اگر دولتی با مردم صادق باشد و در برابرشان خضوع کند، حتی اگر برای ۳ سال هم هدف تخریب، توهین، تهمت و جسارت قرار بگیرد، نه تنها کمترین تاثیر منفی در قضاوت مردم ندارد، بلکه آن ها را برای حمایت از خادمان خود ترغیب می کند.

۱۳۹۴۰۲۱۹۰۰۰۱۰۹_PhotoL

وی با اشاره به کارشکنی مسئولان محلی جیرفت و توهین آن ها به مردم طی روزهای منتهی به برگزاری یادواره شهدا، خاطرنشان کرد: متاسفانه مسئولان محلی سخنان توهین آمیزی خطاب به مردم بیان کردند و این سخنان موهن عینا توسط روزنامه های حامی دولت منتشر و بازتاب داده شد. بدون تردید یکی از علل جزم شدن عزم مردم جیرفت برای استقبال از احمدی نژاد مشاهده همین کارشکنی ها و هتاکی ها بود. من در میان جمعیت پیرمردی را دیدم که مدام با صدای بلند فریاد می زد: "رسانه ها ببینید!”

فرج الله عارفی با بیان اینکه مردم جیرفت که طعم خدمت را در دوره ۸ ساله دکتر احمدی نژاد چشیده بودند، با عشق به استقبال خادم بی ادعا و بی منتشان رفتند، گفت: جنوب کرمان و جیرفت هرگز مشابه خدمتی را که در دولت های نهم و دهم تحقق یافت، در دوره های دیگر به خود ندیده بود. جیرفت اگرچه هنوز هم فقیر است اما خدمات دولت های نهم و دهم به این منطقه با هیچ دوره ای قابل قیاس نیست.

وی اضافه کرد: مردم عملکردهای حاصل از دو تفکر متفاوت را دیده و به خوبی مقایسه کرده اند. آن ها امروز آمدند تا به غفلت زده ها بگویند فراموش نکنید که ما بهترین قاضی هستیم و خادم را از خائن تشخیص می دهیم.

فرج الله عارفی با بیان اینکه مردم ایران به حرکت در آمده و به این نتیجه رسیده اند که فقط تفکر انقلابی می تواند رفاه، امنیت و آسایش را برای کشور به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: تفاوت بین دستاوردهای تفکر انقلابی با تفکر انقلابی پس از سه سال برای همه مردم کاملا ملموس است.

وی با بیان اینکه هر وقت تفکر انقلابی بر دولت حاکم بوده، نتیجه عملکرش خیر و برکت و رفاه برای مردم بوده است، گفت: زمانی که دکتر احمدی نژاد دولت نهم را تحویل گرفت سرانه درآمد مردم ۳ هزار و ۴۰۰ دلار بود و وقتی دولت دهم را تحویل داد این رقم به ۷ هزار و ۶۰۰ دلار افزایش پیدا کرده بود. این نتیجه تفکر انقلابی دکتر احمدی نژاد است.

فرج الله عارفی تاکید کرد: در نقطه مقابل، هر گاه تفکر غیر انقلابی بر دولت حاکم شده نتیجه آن برای مردم چیزی جز گرانی، فقر، بیکاری و بدبختی در داخل و بی عزتی و سرشکستگی در صحنه بین الملل نبوده است. من معتقدم دوره بازگشت تفکر انقلابی آغاز شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۱:۲۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
دورود خدا بر خادم مردم دکتر محمود احمدی نژاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها