أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۰۱۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
در حمله هوایی ارتش عراق به مواضع گروهك تروریستی داعش در غرب استان الانبار دستكم 87 تروریست به هلاكت رسیدند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ابنا، منابع عراقی روز یكشنبه گزارش كردند، در حمله هوایی ارتش عراق به مواضع گروهك تروریستی داعش در غرب استان الانبار دستكم 87 تروریست به هلاكت رسیدند.

«ناظم جغیفی» از فرماندهان نیروهای مردمی عراق (الحشد الشعبی) افزود: جنگنده های عراقی مواضع گروهك تروریستی داعش در مناطق، بغدادی، زوایه، صكره، عمیره، كصیرات در شرق شهرستان حدیثه را هدف قرار داده اند كه بر اثر آن دستكم 70 تروریست به هلاكت رسیدند.

در همین حال ارتش و نیروهای مردمی عراق امروز مناطق دبیه و بسطامی حد فاصل بغدادی ـ هیت را غرب الانبار از دست داعش آزاد كردند. در این عملیات دستكم 17 تروریست داعشی به هلاكت رسیدند.

از سوی دیگر نیروهای عراقی امروز روستای بشیر در جنوب كركوك به طور كامل آزاد كردند. نیروهای عراقی روز گذشته طی عملیاتی وارد این روستا شده بودند. عملیات آزادسازی روستای بشیر در جنوب كركوك بامداد روز گذشته از دو محور با مشاركت تشكیلات مردمی الحشد الشعبی و نیروهای پیشمرگ و اهالی تركمن آغاز شد.

عراق از 19 خرداد سال 1393شمسی تاكنون٬ با بحران ناشی از اشغال مناطق زیادی از شهرهای شمال و غرب خود توسط گروه تروریستی داعش مواجه بوده است. این گروه تروریستی طی این مدت مرتكب جنایت های بی شماری شده است.

نیروهای مردمی و ارتش عراق طی چند ماه اخیر موفق شده اند چند شهر این كشور از جمله الرمادی و تكریت را از دست تروریست های تكفیری داعش آزاد كنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها