يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۰۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
با هدف اشاعه فرهنگ حجاب
راهپیمایی حافظان حجاب دختران مرکز ریحانةالنبی ساری با قرائت قطعنامه برگزار شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صبح امروز راهپیمایی دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و راهنمایی مرکز مازندران با عنوان «حافظان حجاب» از میدان ساعت به‌سمت میدان شهرداری این شهرستان برگزار شد.

دختران محجبه پس از طی کردن مسیر در میدان شهرداری ساری تجمع کردند و خواستار حفظ عفاف و حجاب از سوی خواهران جامعه و تقویت بنیه فرهنگی و دینی در جامعه شدند.

مسئول امور بانوان مرکز حجاب ریحانةالنبی ساری در حاشیه تجمع حافظان حجاب در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: این راهپیمایی با حضور دختران مدارس ابتدایی و راهنمایی شهرستان ساری برگزار شد.

حمیده‌سادات موسوی با بیان اینکه راهپیمایی حافظان حجاب با حضور هزار و 500 نفر از خواهران محجبه ساری برگزار شد، افزود: برگزاری چنین راهپیمایی‌هایی می‌تواند به سطح آگاهی‌بخشی خواهران از حجاب و عفاف فاطمی کمک کند.

وی پاسداشت و اشاعه فرهنگ حجاب در جامعه را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این راهپیمایی دانست و ادامه داد: امروزه فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه در حال کمرنگ شدن است و این امر می‌طلبد مسئولان نسبت به آن چاره‌ای اساسی تدبیر کنند.

سر دادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس از شعارهای دانش‌آموزان در راهپیمایی حافظان حجاب بود و خواستار جلوگیری از هجمه‌های دشمن در فضای مجازی و سطح جامعه از سوی مسئولان شدند.

راهپیمایی حافظان حجاب با قرائت قطعنامه پایانی توسط یکی از دانش‌آموزان خاتمه یافت.

در قسمتی از این قطعنامه آمده: ما حافظان حجاب، چادر را همانند پرچم جمهوری اسلامی دانسته و در دفاع از این نماد مقدس همچون مدافعان حرم اهل بیت (ع) از حریم خود دفاع می‌کنیم تا حریم دختران ایرانی همچون حرم حضرت زینب (س) حفظ شود و مرهمی باشد بر دل همسران، دختران، مادران و خواهران شهیدان دفاع حرم اهل‌بیت (ع).

به گزارش فارس، در پایان این تجمع دختران حافظان حجاب به خواهران حجاب هشدار دادند تا با تبلیغات مسموم فریب دشمن را نخورند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۰
آخی اینا رو از مدرسه اوردن.
پاسخ
مصطقي
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۰ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدرسه اي كه توسط اين دولت و اين وزارت خانه اداره مي شود از اين حركات فرهنگي بلد نيستند، حتماً كار گروه ديگه اي است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۸ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
اقا شیراز وضعش خرابه
خرابه یه چی میگو یه چی می شنوی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها