أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۰۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار باقری با بیان اینکه پس از دفاع مقدس ۶ بار در معرض تهاجم نظامی قرار گرفته‌ایم گفت: بازدارندگی موشکی، دریایی و هوایی ایران مانع حملات نظامی دشمن شد.
به گزارش پایگاه 598، سردار سرلشکر محمد باقری معاون ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز معلم که در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس توطئه‌هایی در ایران صورت گرفت که کشور را تا لبه جنگ پیش برد، اظهار داشت: سپاه با فرماندهی رهبری و تلاش و ایثار توانسته رسالت پاسداری خود را به خوبی ایفا و این توطئه‌ها را خنثی کند.

وی با تأکید بر اینکه پس از دفاع مقدس 6 بار در معرض تهاجم نظامی قرار گرفته‌ایم، گفت: حمله به افغانستان، قضیه عربستان، هسته‌ای و ... از جمله موارد مورد تهاجم بود.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: کابینه جرج بوش پسر طرح و سازماندهی نظامی برای حمله به آمریکا آماده کرده بود اما در سطح سیاسی آمریکا با این موضوع موافقت نشد و بازدارندگی موشکی، دریایی و دفاعی مانع آن شد.

باقری با بیان اینکه دشمن می‌خواهد سازش، کوتاه آمدن، اباحه‌گری و بیخیالی دینی را با اسم دیگری به خورد ما دهد،‌ تصریح کرد: دشمنان انقلاب نسبی‌گرایی افراطی را دنبال می‌کنند که سپاه باید مراقب این موضوعات باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها