أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۴۰۷۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، میزان حقوق دریافتی خود از این نهاد قانونگذاری کشور را گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از میزان، حمد حسن آصفری نماینده مردم اراک و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتشار خبرهایی متناقض در خصوص حقوق دریافتی نمایندگان مجلس اظهار کرد: نمایندگان مجلس غیر از حقوق دریافتی شان که میزانی مشخص است، به دلیل قرارگیری در کمیسیون های مختلف، هیچ اولویتی برای دریافت دستمزدهای بیشتر ندارند.

وی افزود: حقوقی که من از مجلس دریافت می کنم 4 میلیون و پانصد هزار تومان در ماه است که البته این مبلغ، جدای از هزینه های دفتر و امور مربوط به آن است.

وی همچنین با بیان اینکه امروز اگر خانواده ای 3 نفری، کمتر از 3 میلیون تومان درآمد داشته باشد، چرخ زندگی شان به سختی و با مشقت خواهد چرخید، عنوان کرد: امروز برخی ها آماری را مطرح می کنند مبنی بر آنکه با درآمد یک میلیون و پانصد هزار تومان می توان هزینه زندگی یک خانواده سه نفره را تامین کرد که به نظر من تحقق این امر، بسیار سخت خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
mostafa
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
آقاي نماينده محترم مجلس اينجانب با داشتن سه فرزند كه دوتا شون دانشجو هستند و 28 سال سابقه كار با اضافه‌‌كار ماهانه حدود يك ميليون و هشتصد هزار تومان حقوق مي‌گيرم. بعد از 28 سال كار كردن هنوز در منزل پدري هستم و نتوانستم براي خود منزلي تهيه كنم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها