يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۰۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
بررسی‌ها نشان می‌دهد تعدادی از پست‌های صفحه اینستاگرام قاتل ستایش حذف شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، امیر قاتل دختر بچه 6 ساله‌ای به نام ستایش است که در شهر ورامین به قتل رسید.

این نوجوان 16 الی 17 ساله تنها یک روز پس از قتل توسط پدر و مادرش به پلیس تحویل داده شد و اکنون در کانون اصلاح و تربیت در بازداشت به سر می‌برد.

چه کسی پست‌های اینستاگرام قاتل ستایش را حذف کرد؟ +عکس

چه کسی پست‌های اینستاگرام قاتل ستایش را حذف کرد؟ +عکس

اما نکته جالب توجه این است که از هفته گذشته تا امروز پست‌های صفحه اینستاگرام این فرد کاهش یافته و چند پست ابتدایی آن حذف شده است.

چه کسی پست‌های اینستاگرام قاتل ستایش را حذف کرد؟ +عکس

اما سوال اصلی این است که متهمی که در بازداشت به سر می‌برد چگونه به اینستاگرام دسترسی دارد و یا چگونه توانسته رمز صفحه شخصی خود را به دوست یا اعضای خانواده‌اش بدهد که این پست‌ها را پاک کنند.

این در حالی است که روز گذشته هم امیر به دادسرای تهران برده شدو در جمع دادستان تهران و معاونین وی درباره قتل ستایش و همچنین انگیزه‌های خود اظهار نظر کرد.

چه کسی پست‌های اینستاگرام قاتل ستایش را حذف کرد؟ +عکس


و اما صفحه اینستاگرام امروز قاتل ستایش:

همانطور که مشخص است 4 تصویر از پست‌های این صفحه حذف شده است

تصویر اول تصویر یک حیوان یا انسان‌نمای ترسناک

تصویر دوم تصویر متهم به همراه یک خانم

تصویر سوم تصویر یک جوان که به صورت سیاه و سفید بوده

و در نهایت تصویر یک قلیان میوه‌ای

*به نظر می‌رسد متهم باید در چنین شرایطی از ارتباط با برخی از افراد منع شده باشد و اجازه صحبت درباره برخی مسائل را نداشته باشد.

اگر متهم می‌تواند به راحتی در ایام نگهداری در کانون اصلاح و تربیت رمز صفحه شخصی اش را به کسی بدهد شاید برخی اطلاعات دیگر را هم توانسته به کسان دیگری منتقل کند.

از این رو به نظر می‌رسد عدم مواجهه متهم با افراد دیگر و حداقل مراقبت از اینکه چه مطالبی در گفت‌وگوی متهم با دیگران رد و بدل می‌شود ضروری است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها