يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۱۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۸     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرماندهی عملیات مشترک عراق از کشته شدن ۲۰ تروریست داعشی از جمله چند سرکرده آنها در یک حمله هوایی هنگام پهن کردن سفره ناهار گروهی در جزیره الرمادی خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، در بیانیه فرماندهی عملیات مشترک عراق آمده است حمله هوایی به هلاکت 20 داعشی از جمله چند سرکرده آنها هنگام جمع شدن بر سر سفره ناهار در جزیره الرمادی خبر داد.

در این بیانیه آمده است اطلاعات دریافتی نشان می‌دهد که کامل جبل حمید العیاوی از تروریست‌های داعشی، سفره ولیمه‌ای را در منزلش در جزیره الرمادی منطقه البوعلی جاسم برپا می‌کند که بیشتر سرکردگان داعشی از جمله ولید مشرف جاسم العلیاوی، خالد کناص العلیاوی و  عبدراشد علی محسین العلیاوی در آن حضور پیدا می‌کنند که در این هنگام این محل هدف حمله هوایی قرار می‌گیرد و تروریست‌هایی که برای خوردن ولیمه دور هم جمع شده‌ بودند، همگی به هلاکت می‌رسند.

این بیانیه آورده است در چارچوب فرماندهی عملیات دجله هم، نیروهای لشکر پنجم حمله تروریست‌های داعشی به میادین عجیل و علاس را دفع می‌کنند که به کشته شدن 10 تروریست و انهدام یک بولدوزر بمب‌گذاری شده، یک زره‌پوش و یک نفربر زرهی منجر می‌شود.

فرماندهی عملیات الجزیره هم از کشته شدن 22 داعشی از جمله دو انتحاری در درگیری با نیروهای لشکر هفتم در منطقه البوحیاه خبر داد.

در عملیات پلیس فدرال عراق هم در منطقه الفتحه، 15 داعشی کشته و یک خودروی بمب‌‌گذاری شده منهدم شد.

این بیانیه از کشف و خنثی‌سازی 10 بمب در منطقه العلیمیه و منطقه البیجیه و انهدام دو مخفیگاه تکفیری‌ها خبر داد.

کشف منزل بمب‌گذاری شده در روستای العصریه که پنج بمب در آن کار گذاشته شده بود، کشف تعدادی بمب در داخل شهر هیت و منطقه سده الثرثار و هلاکت 16 تروریست در ناحیه بعشیقه از دیگر تحولات مبارزه با تروریست‌هاست.

 

 

                          سفره ولیمه‌ای که فرجام شوم تروریست‌ها را رقم زد

از سوی دیگر تانکری که تروریست‌ها در حال کارگذاشتن بمب در آن بودند، ناگهان منفجر شد که به هلاکت 13 داعشی منجر شد.این حادثه در روستای الزویه در موصل رخ داد.

حملات هوایی به مواضع و مخفیگاه‌های تروریست‌های داعشی در مناطق الفلوجه، الجدیده، الکرمه، جبه، الجبیر، البوذیاب، الثرثار، البشیر، تل عمر، الموصل و الشرقاط به انهدام بسیاری از مواضع و استحکامات دفاعی و انبارهای تسلیحات و هلاکت ده‌ها داعشی منجر شد.

از سوی دیگر شبکه العراقیه از هلاکت هفت تروریست در حمله جنگنده‌های عراق به مواضع آنها در مکحول واقع در صلاح الدین خبر داد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها