يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۱۲۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
آیت‌الله شبستری: برخی هنوز معتقدند تحریم برداشته شده است
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این ضرب‌المثل که «سالی که نکوست از بهارش پیداست»، گفت: از اول برجام، فرجام تحریم‌ها، معلوم است نه تنها برداشته نشده، بلکه روز به روز افزوده می‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد‌شبستری در دیدار با فرماندهان سپاه و مسئولان بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی، با اشاره به اینکه فعالیت در عرصه نظامی و فرهنگی و اقتصادی از اقدامات ارزشمند نهاد مبارک بسیج است، اظهار داشت: این شجره طیبه هر روز ثمرات خود را بیش‌ازپیش نشان می‌دهد و این برکات همچنان تداوم دارد.

وی با بیان اینکه دلاوری‌های بسیج در تمام عرصه‌ها فراموش نشدنی است، افزود: اکنون فرصتی فراهم شده و باب شهادت در عرصه دفاع از حریم ولایت و اسلام مفتوح شده و بسیج مردمی در این عرصه نیز حضوری فعال دارد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در عرصه سازندگی، بسیج به آیات قرآن عمل می‌کنند، ابراز داشت: اسلام فقط در عبادت خلاصه نمی‌شود، بلکه یک دین جامع برای بشر است تا سعادت مادی و معنوی را با هم داشته باشد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه خداوند فعالیت بشر در زمینه رفاه و آسایش و رسیدن به تکامل مادی و معنوی را سفارش کرده است، تصریح کرد: با وجود اینکه 38 سال از انقلاب گذشته، هنوز بخشی از خرابی‌های به ارث رسیده از رژیم گذشته، جبران نشده و باید عقب ماندگی‌ها را جبران کرد.

وی با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های طبیعی و معدنی در تولید و اشتغال ابراز داشت: اقدامات گسترده‌ای که جهاد سازندگی در ابتدای انقلاب داشت، همه را به تعجب واداشته بود و باید بسیج سازندگی نیز همان راه را ادامه داده و بهتر از آن عمل کند.

آیت‌الله مجتهدشبستری حضور فعال بسیج در عرصه پزشکی، آموزشی و عمرانی را قابل تقدیر دانست و ابراز داشت: با بروکراسی فعلی در دولت، کار یک هفته‌ای را در یک سال می‌توان انجام داد ولی بسیج سازندگی فارغ از این‌گونه مسائل است، چراکه سرعت عمل در عمران و آبادانی در این نهاد با خلوص نیت هیچ‌کس به اندازه بسیج سازندگی نمی‌تواند بیانات مقام معظم رهبری را در زمینه اقتصاد مقاومتی عملیاتی کند و دور از بروکراسی است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه در زمینه اقتصاد مقاومتی حرف‌های زیادی زده می شود، ابراز داشت: هیچ کس به اندازه بسیج سازندگی نمی‌تواند بیانات مقام معظم رهبری را در زمینه اقتصاد مقاومتی عملیاتی کند و پیشتازترین نهاد در این زمینه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه همت عالی برای جلب رضایت خداوند و خشنودی حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری می‌تواند اثرات قابل توجهی در کشور داشته باشد، خاطر نشان کرد: استکبار جهانی در صدد ضربه زدن به اسلام ایران با انواع حربه‌ها است که باید در اعتماد خود به دشمن، تجدید نظر کرد.

آیت‌الله شبستری با تاکید بر این ضرب‌المثل که "سالی که نکوست از بهارش پیداست"، ادامه داد: از اول برجام، فرجام تحریم‌ها، معلوم بود که نه تنها برداشته نشده، بلکه روز به روز افزوده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این‌ها همه بازی است، تصریح کرد: اگر برخی هنوز اعتقاد دارند که تحریم برداشته شده و گشایش اقتصادی رخ می‌دهد، این آرزو بر جوانان عیب نیست ولی باید در اعتماد به آمریکا تجدید نظر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه غارت اموال ایران در روز روشن بدون رعایت حقوق بین المللی و با نقض آشکار برجام، چیزی نیست که به راحتی از آن گذشت، افزود: این موضوع نشان می‌دهد که اعتماد به آمریکا نتیجه عکس دارد.

وی خاطرنشان کرد: باید دولت از آمریکا قطع امید کند، چراکه راه چاره، اقدام و عمل است و بسیج نیز در خط مقدم این جبهه است، باید چنانچه در جبهه‌ها جان‌فشانی می‌شد، در این عرصه نیز جان‌فشانی کرد و رضایت خداوند و رهبری و مردم را جلب کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها