يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۱۳۶
زمان انتشار: ۱۵:۴۶     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ساعت 9 و 30 دقیقه روز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهور کشور افتتاح می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشور، نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور فرهنگی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، سید عباس صالحی رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، جمعی از مسئولان کشوری، ناشران و اهالی رسانه حضور خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، مراسم افتتاحیه نمایشگاه در سالن ملل مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب مقابل میدان فرهنگ برگزار می شود.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها