أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۱۴۲
زمان انتشار: ۱۶:۳۱     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
منتخب مردم تهران در مجلس دهم با تاکید بر اینکه لاریجانی خود را اصلاح‌طلب نمی‌داند گفت که باید رئیس مجلس از اصلاح‌طلبان باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مصطفی کواکبیان منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی  و دبیرکل حزب مردم‌سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره دیدار عارف و لاریجانی درباره ریاست مجلس، گفت: من خبر ندارم، اما(این دیدار) در حد تبریک عید بوده است.

وی افزود: از آنجایی که اکثریت مجلس اصلاح‌طلب است، ریاست آن نیز باید از اصلاح‌طلبان باشد.

کواکبیان درباره حمایت اصلاح‌طلبان از  لاریجانی تاکید کرد: آقای لاریجانی خود را اصلاح‌طلب نمی‌داند و اگر عارف برای ریاست مجلس کاندیدا نشود، من کاندیدا می‌شوم.

وی افزود: ما باید اکثریت هیئت‌رئیسه را تغییر دهیم و اگر غیر از این باشد مردم حرف‌های ما درباره پوست‌اندازی و خانه تکانی را در حد شعار می‌بینند.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم در پاسخ به این سؤال که آیا این خانه‌تکانی به دولت هم می‌رسد، گفت: حتما می‌رسد و  تا جایی که منافع ملی تامین شود با دولت همراه هستیم. اگر ببینیم این دولت مشکلی دارد، ممکن است به آن انتقاد کنیم.

وی تصریح کرد: برای اینکه دولت بقای خوبی داشته باشد باید تغییراتی را در خود ایجاد کند و نگذارد که این تغییرات در دولت از طرف مجلس صورت بگیرد.

منتخب مجلس دهم درباره اینکه آیا گام بعدی شما تغییرات در کابینه است، گفت: ما اولویت‌های مجلس دهم را بارها گفتیم، اما  نظرم این است که در دولت نیز مانند مجلس باید خانه تکانی شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۹ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
دروغگوی کثیف شما اصلاح طلب سال 88 نشان دادید که چقدر به منافع ملی فکر می کنید.!!!!!!!!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
دوباره این دلقک اصلاح طلبها اومد مجلس پ
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها