کد خبر: ۳۷۴۱۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
بخش‌های منتشرنشده سخنان دیروز هاشمی رفسنجانی:
هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه در دوره احمدی‌نژاد انقلاب داشت منحرف می‌شد گفت: من موفق شدم در بدترین شرایط تا حدودی این وضع را عوض کنم و مردم با همان مردانگی که انقلاب کردند سال ۹۲ هم پیروز شدند گفت: اکنون دیگر می‌توانم راحت بمیرم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم،بخشی از سخنان دیروز اکبر هاشمی رفسنجانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم رونمایی از کتاب زندگی و زمانه خود که در رسانه‌ها منتشر نشد بدین شرح است:

در دوره احمدی نژاد به ویژه پس از سال 88 انقلاب داشت منحرف می‌شد و به سمت اختناق می‌رفت، من موفق شدم در بدترین شرایط تا حدودی این وضع را عوض کنم و مردم با همان مردانگی که انقلاب کردند سال 92 هم پیروز شدند. در سال 94 هم بزرگان را نگذاشتند وارد میدان شوند و چند چهره رده سوم و چهارم توانستند ژنرال‌های رقیب را کنار بزنند. اکنون دیگر می‌توانم راحت بمیرم زیرا مردم تصمیماتشان را خودشان می‌گیرند و در این نزدیکی پایان عمر که راه انقلاب را مسدود کرده بودند آن را باز کردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۶
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۳
این سخنان خیلی مهم است و راست هم گفته باید احمدی نژاد محاکمه بشه و جوابگو باشه
پاسخ
سعید
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۴ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۲
زرشک!!!!!!!
پاسخ
رضا
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۴۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۱
ظاهراً آقای هاشمی یادشان رفته است که در زمان ریاست جمهوری خود حتی تنها روزنامه منتقد یعنی روزنامه سلام را نیز تحمل نکرده و آن را تعطیل کردند ولی در زمان آقای احمدی نژاد روزنامه های مخالف حتی به رییس جمهور مملکت توهین می کردند ولی به فعالیت ادامه می دانند. آقای هاشمی ظاهراً در مورد یک کشور دیگر صحبت می کنند و یا خودشان را به خواب زده اند.
پاسخ
متین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۱
هرگاه عوامل انقلاب با رانت خوارانی چون برخی آقازاده ها مبارزه و قطع ید از غارت بیت المال نماید شاید بقول شما انقلاب منحرف شود!!!
پاسخ
ناشناس
Latvia
۱۴:۱۷ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۱
۱
به رضا
البته روزنامه سلام در 1378 و زمان خاتمی توقیف شد. اما خفقان دوره هاشمی و شعار مخالف هاشمی دشمن پیغمبر است و ماجرای سرکوب مردم اسلامشهر نمونه های کوچکی از میزان آزادی دوره هاشمی است.
پاسخ
محد
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۱
آقای هاشمی گویا فراموش کردن که آقازاده ایشون مملکت رو غارت کرده البته باپشتوانه ایشون
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها