أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۱۵۹
زمان انتشار: ۰۱:۳۲     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
در حالیکه طی ماه های اخیر چند نوبت آزمایش موشکی کره شمالی و به دنبال آن تحریم های بین المللی کره شمالی را در سخت ترین شرایط اقتصادی طی چند دهه اخیر قرار داده است یک عکاس و گردشگر امریکایی عکس هایی از یک تفریح لوکس در پیونگ یانگ منتشر کرده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فرادید، "الیوت دیویس" یکی از عکاسان و گردشگرانی که توانسته طی سال های اخیر از حصار کره شمالی عبور کند و مجبوز عکاسی از داخل این کشور را بگیرد با جلب اعتماد مقامات موفق به عکاسی از تنها زمین گلف کره شمالی در پیونگ یانگ شده است.

او که در اواخر سال 2014 میلادی به این کشور سفر کرده می گوید با کمک راهنمای خود و مکاتبه با مقامات این کشور مجوز بازدید از تنها زمین گلف این کشور را به دست آورده است. او می گوید علاقه شخصی به این ورزش باعث شده راهنماهایش که دو مرد و یک دختر کره ای بودند به او برای رفتن به زمین گلف کمک کند.  

به گفته دیویس گران بودن این ورزش برای کشور فقیر کره شمالی باعث شده کمتر 45 نفر در این کشور در بازی گلف مهارت داشته باشند که همگی در همین زمین تمرین می کنند. او  عکاسی از یک روز سفر تفریحی به زمین گلف پیونگ یانگ را از ناهاری که با راهنمایش در یک رستوران خورده آغاز می کند و در ادامه مسیر رسیدن به زمین گلف، مزارع پیونگ یانگ تا ساختمان باشگاه گلف، وضعیت زمین بازی و بازی با همراهان و مربی گلف را به تصویر می کشد.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها