يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۲۲۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
به تازگی تصویری از سکه‌های ۱۰ هزارتومانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده که منتشر کنندگان آن ادعا می‌کنند سکه‌های 10 هزارتومانی وارد بازار شده است. سکه‌هایی که تصویر پشت سکه نیز منقش به حرم شاهچراغ(ع) است.

 ضرب سکه‌های ۱۰ هزارتومانی واقعیت دارد؟ +عکس

**واقعیت**

واقعیت این است که تصویر منتشر شده، تصویری فوتوشاپی (جعلی) است که آبانماه سال گذشته نیز در شبکه های اجتماعی به خصوص تلگرام دست به دست شد و خبرگزاری فارس نیز همان موقع آن را تکذیب کرد.

هرچند شایعه بودن این مطلب پس از گذشت یک سال و باتوجه به این که هنوز سکه های هزارتومانی، دوهزار تومانی و یا پنج هزارتومانی در کشورمان ضرب نشده بسیار واضح است اما این توضیح ضروری است که بانک مرکزی برای ضرب سکه های جدید حداقل از یک ماه قبل اطلاع رسانی می کند و حتی برای آن مراسم رونمایی می گذارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها