يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۲۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
فهرست تیم پرسپولیس برای فصل بعد با چالش هایی همراه خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، بر اساس مقررات سازمان لیگ هر تیم در لیگ پانزدهم می توانست از 18 بازیکن بزرگسال، 9 بازیکن سهمیه زیر 23 سال متولد 11 دی ماه 1371 به بعد و 8 بازیکن متولد 11 دیماه 1373 به بعد به عنوان سهمیه زیر 21 سال استفاده نماید.

 

فدراسیون فوتبال سن رده های پایه را برای فصل بعد دوسال تغییر داده و بدین ترتیب بجای متولدین دوماه آخر 74 فصل بعد متولدین دوماه پایانی 75 سهمیه امید محسوب می شوند.

 

پرسپولیس در لیست بزرگسال خود 17 بازیکن بنامهای مکانی، لوبانف، نورمحمدی، بنگر، ماریچ، اومانیا، حاتمی، رضاییان، طارمی، عالیشاه، خالقی فر، احمدزاده، کامیابی نیا، مسلمان، انصاری، کفشگری و جری بنگستون را دارد.

 

در لیست زیر 23 سال نوراللهی،علی محسن زاده، وحید حیدریه، سیدعلی فاطمی، کمندانی، رحمتی، قدیمی پور و آیینه چی حضور دارند و علی علیپور تنها سهمیه امید آنهاست.

 

از جمع نفرات زیر 23 سال چهار بازیکن بنامهای نوراللهی، حیدریه، محسن زاده و فاطمی فصل بعد سهمیه بزرگسال هستند و یا باید در آن فهرست قرار گیرند یا از جمع سرخپوشان جدا شوند.


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها