أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۲۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
"بادیگارد" شش میلیاردی شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، فیلم سینمایی بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی احسان محمد حسنی توانست به فروش بیش از 6 میلیارد تومانی دست پیدا کند. از این رقم حدود 2 میلیارد تومان مروبط به شهرستان ها و 4 میلیارد تومان مروبط به فروش در تهران است. البته این آمار فارغ از اکران فیلم در شهرهای بدون سینما و اکران های دانشگاهی و... است. این در حالی است که این فیلم برخلاف تعدادی از فیلم های در حال اکران، هیچگونه تبلیغی در رسانه ها و شبکه های غیرمجاز نداشته و صرفا در حیطه قانونی در سطح کشور به تبلیغات پرداخته که همین تبلیغات هم چند مرتبه توسط افرادی ناشناس مورد تخریب واقع شده است. 

 بادیگارد که تا 15 اردیبهشت در گروه سینمایی استقلال روی پرده ها قرار دارد، بعد از این تاریخ نیز در تهران و شهرستانها به اکران خود ادامه می دهد. ضمن آن که اکران فیلم در شهرهای بدون سینما و اکران های دانشگاهی ادامه خواهد داشت. 

 

 گفتنی است فیلم سینمایی بادیگارد یکی از محصولات سازمان هنری رسانه ای اوج است که در جشنواره فجر توانست علاوه بر تمجید منتقدان و تماشاگران، سیمرغ بهترین بازیگر مرد و جلوه های ویژه بصری را از آن خود کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها