يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۲۹۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
استقلال که بیش از نیم قرن از عمر آن می گذرد همچنان یکی از مهمترین هتل های ایران بوده و روز به روز خدمات آن افزوده می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر هتل، وقتی هتل استقلال ساخته شد برایش تمبر یادبودی ساختند و همین باعث شد تا استقلال هتلی مهم در ایران تلقی شود که در شمال شهر تهران در سال ۱۳۴۱ پاگرفت و هنوز برقرار است و روز به روز خدمات بهتری به مهمانانش ارائه می‌کند. در سالهای اول اسمش هتل هیلتون بود و بعد از انقلاب به استقلال تغییر نام داد و حالا تحت پوشش مجموعه هتل‌های پارسیان است. استقلال یک هتل ۷۰ هزار متری و پنج ستاره است که چشم اندازی زیبا به رشته کوه البرز دارد.

اتاق های هتل پارسیان استقلال تهران

اتاق های هتل پارسیان استقلال تهران

دو برج غربی و شرقی هتل که در سالهای ۱۳۴۱ و ۱۳۵۱ به بهره برداری رسیده با مجموع ۵۵۲ اتاق و سوئیت‌های مجلل و مجهز به تمامی امکانات رفاهی و ارتباطی، سالن های برگزاری همایش ها و اجتماعات شغلی و خانوادگی با ظرفیت های متفاوت، رستوران های لوکس ایرانی و فرنگی دائمی و فصلی با منوهای غذایی بین المللی، مراکز تجاری متنوع و امکانات ورزشی از هتل استقلال تهران، هتلی محبوب ساخته است.

کافی شاپ هتل استقلال تهران

کافی شاپ هتل استقلال تهران

هتل با زیباترین خیابان تهران یعنی خیابان ولیعصر همجوار است و می شود پیاده تا تجریش رفت یا راهی پایین ولیعصر شد و به پارک ملت و مراکز خرید رسید. کمتر از پنج دقیقه تا نمایشگاه بین المللی تهران و صداوسیما راه دارد. اتوبان چمران درست از روبرویش می گذرد و به همین خاطر دسترسی به کل شهر و مراکز تاریخی، درمانی و آموزشی آسان است. در هتل استقلال چشم انداز خوبی به شهر و کوه ها خواهید داشت و تا بام تهران و تله کابین توچال هم که راهی نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها