أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۴۳۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
گویندۀ زن شبکه "بی بی سی" که یک سال در این شبکه ظاهر نشده بود، توقف همکاری با این شبکه را به انتشار خبری درباره کشته شدن ده‌ها تروریست ارتباط داد!

به گزارش پایگاه 598 ، دیما عزالدین" مجری پیشین بی.بی.سی در حساب کاربری خود در فیسبوک مدعی شد: "پس از یک سال، قرار بود امروز همکاری با شبکه را از سر بگیرم، اما برنگشتم و هرگز بر نخواهم گشت!

به گزارش العالم، شماری از کاربران اینترنت، این خبر را بهانه و دستاویز دیما برای خروج آبرومندانه از بی بی سی دانسته اند، چنان که به گفته خودش از یک پیش بر روی صفحه این شبکه ظاهر نشده بود.

از سوی دیگر این مجری مخالف دولت سوریه و دنبال کنندگانش در اینترنت، از این که بی بی سی بر خلاف رویۀ غالب خود، این بار کشته شدن شمار زیادی از تروریست ها را پوشش داده؛ به خشم آمده اند و انتظار دارند که شبکه دولتی انگلیس، تنها به اخبار منفی درباره دولت و ملت سوریه بپردازد.

وی در ادامه نوشت: متأسفانه معیارهایی که مؤسسه بی بی سی از چندین دهه قبل بر اساس آن ایجاد شده، آن طور که شایسته است به اجرا در نمی آید(!)

مجری پیشین بی بی سی افزود: بی بی سی را ترک می کنم چون دیگر شبیه من نیست و من شبیه او نیستم... خبر کشور زخم خورده ام، ما را از هم جدا کرد.

ویدیوی خبری که دیما به آن معترض است در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و گویندۀ بی بی سی از بمباران مواضع مخالفان اسد در حلب و کشته شدن بیش از 40 تروریست خبر می دهد.

این در حالی است که مناطقی از حلب که توسط ارتش سوریه و نیروهای روسیه بمباران شد و در پی آن صدها تروریست کشته و زخمی شدند، در مناطق تحت سیطرۀ گروههای تروریستی واقع شده بود و مخالفان سوری از این که بی.بی.سی اخبار کشته شدن تروریست ها را پوشش داده، ناراحت و خشمگین شده اند.

پس از انتقاد شدید و گستردۀ کاربران شبکه های اجتماعی از بی بی سی، این شبکه خبری ناچار به عذرخواهی شد و در توییتر خود نوشت: در اخبار ساعت 7 صبح، بمباران مربوط به مناطق مخالفان به اشتباه مناطق تحت سیطرۀ دولت دمشق خوانده شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها