أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۳۲۹
زمان انتشار: ۲۲:۳۸     ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
«حسین مرعشی پیشتر در مصاحبه‌ با یک خبرگزاری دولتی گفته بود که تا جایی که من خبر دارم آقای هاشمی دنبال ریاست مجلس خبرگان نیست.»
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام محمد اشرفی‌اصفهانی مشاور و رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری درباره گزینه‌های ریاست مجلس خبرگان رهبری، گفت: غیر از آقای هاشمی فرد دیگری لیاقت ریاست خبرگان را ندارد.

وی در پاسخ به این سؤال که  آقای مرعشی گفته‌اند که هاشمی برای ریاست مجلس خبرگان کاندیدا نمی‌شود، افزود:  بی‌خود می‌گویند؛ اگر هاشمی هم کاندیدا نشود او را در این صحنه وارد می‌کنند، چرا که او متعین به ریاست خبرگان است.

«حسین مرعشی پیشتر در مصاحبه‌ با یک خبرگزاری دولتی گفته بود که تا جایی که من خبر دارم آقای هاشمی دنبال ریاست مجلس خبرگان نیست.»

حجت‌الاسلام اشرفی‌اصفهانی در ادامه با بیان اینکه دو دوره‌ای که هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان نشد یک حرکت سیاسی بود، خاطرنشان کرد: مجلس خبرگان بدون او بی‌معنا و ریاست خبرگان هم بدون او مفهومی ندارد. ریاست مجلس را مردم تعیین کردند و چون رای اول را هاشمی‌رفسنجانی آورد، ریاست مجلس خبرگان مال اوست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۴ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
والا خجالت هم خوب چیزیه ُ مردم رییس مجلس خبرگان انتخاب نکردند . این وظیفه اعضای خبرگان رهبری است عتیقه ها .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها