أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۳۳۲
زمان انتشار: ۰۰:۴۶     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرید كشن‌ فلاح، گریمور پیشكسوت تئاتر و سینما كه سال‌ها با حوزه هنری فعالیت مستمر داشت، صبح امروز سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه دار فانی را وداع گفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایرنا، فرید كشن‌فلاح گریمور پیشكسوت تئاتر و سینما كه سال‌ها با حوزه هنری فعالیت مستمر داشت، صبح سه‌شنبه14 اردیبهشت ماه دار فانی را وداع گفت.

فرید كشن‌فلاح متولد 1339 كرمانشاه بود. وی به تشویق مرحوم حسین قشقایی و برادرش سعید كشن فلاح به عرصه هنر وارد شد و فعالیت خود را با حضور در چند فیلم كوتاه آغاز كرد. او جزو معدود چهره‌پردازانی بود كه با گریم پلاستیك آشنایی داشت و آن را تدریس می‌كرد.

فیلم‌های «كولی» به كارگردانی علی شاه حاتمی، «شیدا» به كارگردانی كمال تبریزی، «معصوم» به كارگردانی داوود توحیدپرست، «مرد عوضی» به كارگردانی محمدرضا هنرمند، «سجده بر آب» به كارگردانی حمید خیرالدین، «مردی شبیه باران» به كارگردانی سعید سهیلی، «قله دنیا» به كارگردانی عزیزالله حمیدنژاد، «دكل» به كارگردانی عبدالحسن برزیده، «حمله به اچ 3» به كارگردانی شهریار بحرانی و «به خاطر هانیه» به كارگردانی كیومرث پوراحمد از جمله آثاری است كه مرحوم فرید كشن‌فلاح به‌عنوان چهره‌پرداز در آن‌ها حضور داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها