أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۳۴۰
زمان انتشار: ۰۰:۵۶     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، بازیکنان پرسپولیس که از دست دادن صدر جدول برای شان سنگین بوده و گران تمام شده طی روزهای اخیر در گفت و گوهایی که داشتند به قضاوت داوری بازی استقلال و سایپا پیله کرده و مدعی شده اند تمام کارشناسان گفتند پنالتی استقلال درست نبود و داور نباید پنالتی می گرفت.
 
 در این میان میلاد فخرالدینی که خطای پنالتی بحث برانگیز دقیقه 48 بازی ورزشگاه تختی روی او انجام شد، با یکی از دوستان نزدیک خود در پرسپولیس تماس گرفته و به او گفته به همبازیانت بگو حرف اشتباه نزنند. اگر پنالتی نشده بود، خودم مصاحبه می کردم و می گفتم پنالتی نبود اما مدافع سایپا موقع دفع توپ روی من خراب شد و نگذاشت بازی را دنبال کنم. شک نکن پنالتی بود.
 
 گویا میلاد به این بازیکن پرسپولیس گفته؛ به پرسپولیسی ها بگو زود قضاوت نکنند و اول صحنه پنالتی را با دقت ببینند و بعد نظر بدهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها