يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۳۵۲
زمان انتشار: ۰۱:۰۷     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
حریف تیم فوتبال ذوب آهن در مرحله بعد لیگ قهرمانان اسیا مشخص شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تابناک ورزشی، ذوب آهن ایران در هفته گذشته موفق شد به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

بر این اساس نماینده ایران که صدرنشین گروه B است باید با تیم دوم گروه D در مرحله حذفی بازی کند که العین حریف شاگردان گل محمدی خواهد بود.

شاگردان یحیی باید در دیدار رفت به امارات بروند و در دیدار برگشت میزبان خواهند بود. یحیی گل محمدی در نشست خبری امروز خود مدعی شد دوست دارم با العین رو به رو شویم.

چهارشنبه 29 اردیبهشت ذوب آهن در امارات میهمان العین است و چهارشنبه 5 خرداد ذوب آهن در اصفهان میزبان العین خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها