أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۳۵۹
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
برشی از تاریخ
هاشمی در اوج بحران حمله عراق به کویت و ورود آمریکا به منطقه خلیج فارس در سال 1369 روز جمعه با خاندانش مهمان ویلای وزارت نفت بوده است، ویلایی که با توصیفات رفسنجانی، به نظر می‌رسد جایی دیدنی باشد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، کاخ شاه مخلوع، سد لتیان، لواسان، روی عرشه کشتی، سفرهای کیش، سفرهای خارجی، اسکی روی آب، جت اسکی، پیست دیزین، سفر دیپلماتیک، سفر خانوادگی با هلی‌کوپتر و ... گوشه‌ای از تفریحات هاشمی و فرزندان است، آنچه در ادامه می‌خوانید، یکی دیگر از تفریحات خاندان هاشمی در اوج بحران جنگ عراق - کویت است.

در خاطرات هاشمی در این باره می‌خوانیم:

جمعه 12 بهمن 1369:


«... از گزارش‌ها بر می‌آید که عراقی‌ها از خفجی بیرون رانده شده‌اند. اگر این خبر درست باشد تفسیرش این است که در نیروی زمینی هم عراق مشکل دارد. بعد از صرف صبحانه به سوی پیست آبعلی واقع در شمال شرق تهران حرکت کردیم.

در محل مخصوص وزارت نفت که دارای تله‌کابین و پیست اسکی و استخر و رستوران و چند ویلاست وارد شدیم. میهمان وزارت نفت بودم.

آقایان دکتر نوربخش و دکتر عادلی وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی هم بودند. با تله کابین به بالای کوه رفتیم. برف می‌بارید و مه بود.

ناهار را در رستوران خوردیم. عصر فیلمی دیدم و به سوی تهران حرکت کردیم. غروب ساعت شش و نیم به خانه رسیدیم. والده و همشیره فاطمه »

 


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۱
درست در زمانی که برخی مردم مخالف هاشمی بودند و گروهی او را قدرت مطلقه کشور می نامیدند.خدا رو شکر رئیس جمهور بعدی این قدرت لایزال را کمتر کرد
پاسخ
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
ام الفسادها در طول تاریخ با تزویر مردم را فریفته اند. خدا را شکر که بجز یکی دو شهر بزرگ که گناه و طلاق در انها متاسفانه بسیار زیادتر شده، بقیه مردم ام الفساد را می شناسند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها