أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۳۶۰
زمان انتشار: ۰۸:۵۹     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سخنگوی سازمان امداد و نجات از برخورد سه خودرو در محور کرج ـ چالوس خبر داد و گفت: ۹ مسافر به دلیل این حادثه مصدوم شدند.
به گزارش پایگاه 598، سید مصطفی مرتضوی خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری فارس،‌ در رابطه با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: برخورد سه دستگاه خودروی پژو 206، پراید و ال ‌90 ساعت 23:25 شب گذشته در محور کرج- چالوس سبب وقوع حادثه شد.

وی افزود: در اثر این حادثه 9 مسافر دچار آسیب شده که نیروهای هلال احمر اقدامات لازم را جهت نجات آنها انجام دادند.

مرتضوی گفت: یک سواری آر‌دی با 3 سرنشین نیز ساعت 20:30 شب گذشته در سد خاکی شهید کلانتری آذربایجان شرقی سقوط کرده که در اثر آن یک نفر جان خود را از دست داد و 2 نفر نیز مصدوم شدند؛ همچنین نیروهای امدادی ساعت 21 شب گذشته موفق شدند 3 حادثه دیده را که در جاده اسپران آذربایجان شرقی در کوهستان‌ها مفقود شده‌ بودند نجات دهند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات خاطرنشان کرد: تصادف پژو 405 با سمند نیز ساعت 3:55 صبح امروز سبب بروز حادثه شد و در اثر آن 6 مسافر در کیلومتر 3 محور دشت به جنگل گلستان در خراسان شمالی مصدوم شدند و نیروهای امدادی همراه با نیروهای اورژانس جهت انتقال آسیب‌دیدگان به بیمارستان اقدامات لازم را انجام دادند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها