أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۳۷۳
زمان انتشار: ۰۹:۳۲     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
همزمان تد کروز از نامزدهای انتخابات دورن حزبی جمهوریخواهان از رقابت کنار کشید
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس حزب جمهوری خواه آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست.

همزمان تد کروز از نامزدهای انتخابات دورن حزبی جمهوریخواهان از رقابت انتخابات ریاست جمهوری کنار کشید.

پیش از این دونالد ترامپ ، نامزد جمهوری خواه انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا پیروز ایالت ایندیانا شد.

ترامپ با به دست آوردن پنجاه و چهار ممیز دو دهم درصد آرا در برابر سی و دو ممیز هشت دهم برای تد کروز و ده درصد برای کیسیک، توانست پیروز ایالت ایندیانا شود و آرای حزبی را از آن خود کند.

ترامپ پس ار پیروزی اعلام کرد :« ما نوامبر به پیروزی خواهیم رسید و پیروزی ما گسترده خواهد بود.

وی اذغان کرد آمریکا قادر به شکست دادن تروریسم داعش نیست.

ترامپ پس از کناره گیری تد کروز رقیب اصلی اش از گردونه انتخابات آمریکا و پس از پیروزی در انتخابات درون حزبی در ایالت ایندیانا ضمن تشکر از طرفدارانش گفت:«امروز روزی باورنکردنی است.

من هرگز چنین روزی را تجربه نکرده ام. ما آمریکا را بار دیگر به کشوری باعظمت تبدیل خواهیم کرد. در ابتدا گفته می شد من بیست درصد از نامزدهای دیگر حزبم ، شانس کمتری برای پیروزی دارم اما حالا اوضاع کاملا متفاوت شده است. ما به پیروزی بسیار بزرگی دست یافته ایم. ما باید به پیروزی برسیم. کشور ما باید به پیروزی برسد. ما مدتهای بسیار طولانی است که همواره بازنده ایم. نیروی نظامی ما بازنده است زیرا نمی توانیم گروه (تکفیری-صهیونیستی) داعش را شکست بدهیم. ما در عرصه تجارت و مرزها نیز بازنده بوده ایم. ما در همه حوزه ها بازنده بوده ایم. اما دیگر بازنده نخواهیم بود. ما پیروز خواهیم شد و به پیروزی های بزرگی دست خواهیم یافت.»

در همین حال رقابت در ایالت ایندیانا برای نامزدهای دمکرات به اندازه ای نزدیک است که در حال حاضر پیش بینی پیروزی دو رقیب دمکرات یعنی هیلاری کلینتون و برنی سندرز دشوار است.

 گفتنی است بیش از یک ماه دیگر حزب جمهوری خواه به صورت رسمی نامزد خود را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام خواهد کرد .


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها