أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۴۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش- پرسپوليسي‌ها تا به حال دو بار قهرمان ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور شده‌اند و امسال سخت در پي كسب قهرماني سوم و برابري كردن با حريف ديرينه در اين زمينه هستند. جالب اينكه دو قهرماني قبلي پرسپوليسي‌ها در ليگ حرفه‌اي در هفته آخر و در ورزشگاه آزادي رقم خورده است. گزارش مسابقات پاياني هر دو فصل را هم عادل فردوسي‌پور بر عهده داشته است. در ليگ اول حرفه‌اي، پرسپوليس بخت بسيار كمي براي قهرماني داشت. اين تيم بايد در مسابقه هفته آخر از سد فجر سپاسي مي‌گذشت و بعد اميدوار باقي مي‌ماند كه ملوان در خانه‌اش استقلال را ببرد. حتي مساوي استقلال در انزلي هم باعث قهرماني آبي‌ها مي‌شد، اما در كمال شگفتي استقلال در اين مسابقه شكست خورد تا پرسپوليس با تك گل ابراهيم اسدي روي كرنر كاويانپور به برتري برسد و ناباورانه قهرمان شود. شانس موفقيت سرخپوشان در اين بازي آنقدر كم بود كه شايد فقط بين 30 تا 40هزار نفر از نزديك در ورزشگاه حاضر شدند و اين بازي را تماشا كردند! ماجراي قهرماني دوم اما فرق مي‌كرد. كافي بود پرسپوليس در هفته پاياني بدون توجه به نتايج همزمان، مقابل سپاهان به پيروزي برسد تا جام را بالاي سر ببرد. اين بازي تا آخرين ثانيه‌ها با نتيجه مساوي يك بر يك پيش مي‌رفت كه سپهر حيدري گل معروفش را زد و استاديومي را كه مملو از جمعيت بود منفجر كرد. اين بار هم گزارش بازي بر عهده عادل بود و جمله معروف او: «چه خبره تو استاديوم آزادي» در تاريخ ماند. با اين تفاسير شايد پرسپوليسي‌ها بدشان نيايد تلويزيون از همين حالا حكم عادل را براي گزارش بازي هفته آخر برابر راه‌آهن بزند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها