يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۴۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، دروازه‌بان مصدوم ملوان که بازی با تراکتورسازی را از دست داد، در تلاش است تا خود را به بازی حساس برابر صبا برساند.

حسین حسینی که در جریان بازی با سایپا آسیب دید و نتوانست تیمش را در سفر به تبریز و مصاف با تراکتورسازی همراهی کند، بعد از 10 روز فیزیوتراپی از دوشنبه در تمرینات ملوان آفتابی شد تا شاید شانس همراهی این تیم در جدال حساس و سرنوشت‌ساز برابر صبا در هفته بیست و نهم را پیدا کند.

حسینی که از ناحیه زانوی پای راست آسیب دیده بود در این مدت زیر نظر پزشکان باشگاه روزانه در چند نوبت به فیزیوتراپی پرداخت تا با رسیدن به شرایط مطلوب بتواند بار دیگر درون دروازه تیمش ایستاده و در دو بازی مرگ و زندگی برابر صبا و سیاه‌جامگان، انزلی‌چی‌ها را همراهی کند.
حضور این بازیکن در تمرین روز دوشنبه با خوشحالی بیش از اندازه طرفداران حاضر در محل تمرین ملوان توام شد به نحوی که تا دقایقی به تشویق این بازیکن پرداختند. ملوان که در جمع کاندیداهای سقوط قرار دارد باید به هر نحوی شده از دو بازی باقیمانده بیش از سه امتیاز کسب کند تا خیالش از بابت بقا آسوده شود به همین خاطر بازگشت حسینی می‌تواند خبر خوبی برای کادر فنی و طرفداران این تیم باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها