يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۴۷۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، ماجرای ریاست آکادمی فوتبال استقلال هم به ماجرای پیچیده‌ای تبدیل شده! خیلی وقت است که مسوولان باشگاه استقلال برای تعیین رییس این آکادمی به جمع بندی نرسیدند! هر بار از دل جلسات هیات مدیره نام یک گزینه بیرون می‌آید ولی در نهایت موقعی که قرار است کار اجرایی شود به طور کل همه چیز را تکذیب می‌کنند! هرچند که همیشه یک نام در بین گزینه‌هایی که کاندید شدند به چشم می‌خورد.

حسن روشن از ابتدای فصل یکی از کاندیداهای پذیرش این پست است. چند روز پیش بنا به ادعای خود روشن گفته شد که مسوولان استقلال حکم این پست را به نام او زده‌اند و حتی برآوردهای مالی این برنامه هم شده بود ولی با گذشت چند روز دوباره ماجرای این پست شکل تکراری‌اش را نمایان کرد. ادعایی که توسط هیچ مسوولی تایید نشد.

روز گذشته باز هم خبر ریاست حسن روشن در آکادمی استقلال بر سر زبان‌ها افتاد این در حالی بود که وقتی از اعضای هیات مدیره استقلال صحت این خبر را پرسیدیم انگار روحشان هم از ماجرا خبر نداشت آنقدر با تعجب این سوال را تکرار کردند که معلوم بود اصل ماجرا چیز دیگری است و شایعه حضور روشن در آکادمی شاید برای همیشه در حد یک شایعه بماند.

روز گذشته برای اینکه از صحت و سقم ماجرا با اطلاع شویم به سراغ کردنوری که اتفاقا خودش هم یکی از کاندیداهای پذیرش این پست بود رفتیم این عضو هیات مدیره پاسخ سوال ما را با تعجب داد. گفته می‌شود که حکم ریاست آقای روشن برای آکادمی فوتبال استقلال صادر شده است؟ کردنوری پاسخ می‌دهد: «حکم آقای روشن؟ ! چه کسی گفته است.» خودشان مدعی شدند این حکم به ایشان ابلاغ شده است! این عضو هیات مدیره دراین باره اینطور توضیح می‌دهد: «حکمی برای کسی صادر نکردیم .»

یعنی ادعای ایشان اشتباه است؟ کردنوری پاسخ می‌دهد: «شاید آقای افشارزاده صادر کردند اما تا جایی که من می‌دانم حکمی صادر نشده است. آقای روشن همیشه یک گزینه بودند اما حکمی برایشان صادر نشده است.»

  فکر نمی‌کنید تعیین رییس آکادمی استقلال کمی طول کشیده است؟ کردنوری توضیح می‌دهد: «ما دوشنبه جلسه خواهیم داشت و در این جلسه حتما مشخص می‌شود.»

اینکه چه کسی رییس می‌شود هنوز تعیین نشده؟ این عضو هیات مدیره در پاسخ می‌گوید: «نه، باید به صورت دسته جمعی تصمیم بگیریم. هنوز تعیین نشده است.» با تکذیب ادعای روشن باز هم پرونده تعیین رییس آکادمی استقلال مفتوحه ماند و هنوز معلوم نیست چه کسی بر صندلی ریاست آکادمی بنشیند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها