يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۴۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
هافبک تیم فوتبال المسیمیر قطر در فصل گذشته تأکید کرد که هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفته است.
به گزارش پایگاه 598، محمد نوری که برای استراحتی چند روزه به ایران آمده است درمورد وضعیتش برای فصل آینده گفت: من برای استراحتی چندروزه به ایران آمدم و قرار است به قطر برگردم تا وضعیتم مشخص شود. برخلاف شایعاتی که به وجود آمده است باشگاه المسیمیر مرا می‌خواهد و این موضوع را در نیم‌فصل با مدیربرنامه‌هایم در میان گذاشتند. با این حال من بعید می‌دانم در لیگ دسته دوم قطر بازی کنم و حالا باید ببینم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

وی در ادامه درباره پیشنهادهایی که دریافت کرده است، خاطرنشان کرد: من از چند تیم قطری و همچنین از تیمی در کشور دیگر پیشنهاد دارم، اما هنوز تصمیمی نگرفته‌ام. فصل گذشته در انتخاب تیم اشتباهاتی داشتم و حالا باید بیشتر فکر کنم تا بتوانم یک تصمیم درست بگیرم.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می‌شد در نیم‌فصل دوست داشت به پرسپولیس برگردد، اما برانکو ایوانکوویچ مخالف جذب او بود، عنوان کرد: من توجهی به این شایعات ندارم و الان می‌بینید که قبل از پایان لیگ درمورد لیست ورودی و خروجی پرسپولیس شایعات زیادی مطرح است. من برانکو را قبول دارم و توجهی به شایعات نمی‌کنم. معتقدم در حال حاضر بعضی‌ها فقط دنبال حاشیه درست کردن هستند. ‌همیشه گفته‌ام که بازی کردن در پرسپولیس برای من افتخار است و از این تیم به خیلی چیزها رسیدم.

نوری درباره برد پرگل پرسپولیس در دربی گفت: این یک بازی فوق‌العاده بود و برد پرسپولیس در دربی یکی از بهترین روزهای زندگی مرا رقم زد. در حال حاضر غرور را در بین هواداران پرسپولیس می‌بینم و از خوشحالی آنها شاد هستم. این تیم لیاقت قهرمانی را دارد و امیدوارم در نهایت به آن چیزی که می‌خواهد، برسد.

هافبک سابق تیم ملی راجع به اینکه دیگر توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت نمی‌شود، عنوان کرد: دعوت نشدن به تیم ملی برایم مهم نیست و قبلاً هم گفتم که به تصمیم کادر فنی احترام می‌گذارم. من در لیگ قطر تجربیات زیادی را به‌دست آوردم و این برایم بسیار باارزش است. امیدوارم که بتوانم از این تجربیات در آینده استفاده کنم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها