أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۴۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سخنگوی دانشجویان بورسیه گفت: به نظر من وزارت علوم در آزمون ولایت مداری در این زمینه مردود شده است و به توصیه های رهبری اعتنایی نگشته است.
به گزارش پایگاه 598، مجتبی حسینی سخنگوی دانشجویان بورسیه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به طولانی شدن زمان بررسی پرونده های دانشجویان گفت: به نظر من وزارت علوم در آزمون ولایت مداری در این زمینه مردود شده است و به توصیه های رهبری اعتنایی نداشته است.

سخنگوی دانشجویان بورسیه با بیان اینکه تیمی در وزارت علوم وجود دارد که اجازه نمی دهند وزیر  نیز اقدامی صورت دهد گفت: این ستاد جمعی از گروه های اصلاح طلب در داخل وزارت علوم  است که از ابتدا با علم کردن مساله بورسیه ها سعی داشتند تا از این حربه علیه دولت قبل استفاده کنند؛ ولی چون به مروز زمان دروغ بودن این ادعاها مشخص شده امروز اجازه نمی دهند هیچ اقدامی به نفع دانشجویان بورسیه انجام شود و هر روز  هجمه علیه دانشجویان بورسیه افزایش می یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها