أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۵۰۹
زمان انتشار: ۱۶:۰۹     ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مجوز پخش شبکه های سراسری خود را پیرو قرارداد نمایندگی ارائه خدمات صوت و تصویر فراگیر مبتنی بر IP به آسمان اهدا کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، اعطای مجوز پخش آزمایشی شبکه‌های سراسری سازمان صدا و سیما، پیرو قرارداد نمایندگی ارائه خدمات صوت و تصویر فراگیر مبتنی بر IP شرکت گسترش سامانه های هوشمند آسمان با سازمان صدا و سیما صورت گرفت. درواقع در سال 1394، در یک فراخوان عمومی سازمان صدا و سیما اعطای نمایندگی IPTV را اعلام کرد که پس از بررسی اسناد شرکت کنندگان در فراخوان ۵ شرکت انتخاب شد و نمایندگی سازمان در ارایه خدمات IPTV به آنها اعطا شد. این شرکت در سال 1394، موفق به دریافت نمایندگی عرضه‌ی خدمات صوت و تصویر فراگیر سازمان صدا وسیما شد و فعالیت‌ خود را در حوزه‌ی IPTV آغاز کرد و با سازمان صدا وسیما و سایر سازمان‌ها و نهادهای ذینفع و پدیدآورندگان محتوا و خدمات در این حوزه نیز همکاری و تعامل گسترده‌ای داشته است و از میان دارندگان مجوز خدمات تلویزیون مبتنی بر اینترنت، اولین نماینده ای است که تاکنون سازمان صدا و سیما مجوز پخش شبکه های سراسری خود را به آن اهدا کرده است.

تلویزیون تعاملی اینترنتی، خدمات تلویزیون دیجیتال را با استفاده از پروتکل اینترنت و تحت یک زیر ساخت شبکه پهن باند پشتیبانی می کند. این سیستم با استفاده از پروتکل اینترنت و یک زیرساخت، شبکه های تلویزیونی دیجیتال را از راه یک اتصال پهنای باند وسیع در اختیار کاربر قرار می دهد. این سیستم از فناوری و ابزاری خاص بهره می برد که در آن تصاویر تلویزیونی به جای آنکه با فرمت عادی و از طریق کابل پخش شود، توسط دستگاه کوچکی که منطبق با فناوری شبکه های کامپیوتری است دریافت شده و به صفحه ی تلویزیون انتقال می یابد. خدمات پخش زنده، یکی از خدماتی است که شرکت آسمان برای کاربران خود در سراسر جهان فراهم کرده است و با سرویس پخش زنده امکان تماشای زنده رویدادها، مراسم‌ها، کنفرانس‌ها، کنسرت‌ها و تئاترها را برای بینندگان خود فراهم می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها