يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۵۳۸
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
پورمختار:
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: اکثریت مجلس در دوره بعد با اصولگرایان است.

به گزارش پایگاه 598، محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ترکیب جریان‌های سیاسی در مجلس دهم، گفت: تلقی و نگاه من بر این است که در مجلس دهم اکثریت با اصولگرایان خواهد بود و این طیف کرسی‌های بیشتری را در مجلس دهم در اختیار خواهد داشت.

وی افزود: اگر چه در برخی شهرهای بزرگ لیست‌های اصلاح‌طلب توانسته‌اند اکثریت آرا را به خود اختصاص دهند اما در بیشتر شهرها و شهرستان‌ها نامزدهای اصولگرا توانسته‌اند به مجلس راه یابند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اضافه کرد: علاوه بر این در لیست اصلاح‌طلبان هم که در شهرهای بزرگ حائز اکثریت آرا شده‌اند افرادی هستند که گرایش و دیدگاه‌هایشان در چارچوب اصولگرایی می‌گنجد که اینها نیز نباید نادیده گرفته شوند.

پورمختار اظهار داشت: اعتقاد من بر این است که مجلس آینده مجلسی کارآمد باشد و مسائل سیاسی بر آن سایه نیندازد و ما شاهد اختلافات و دعواهای جناحی در آن نباشیم که این مسئله ما را از مسائل اصلی کشور باز خواهد داشت.

وی در پایان افزود: ما بعضاً شاهد اعمال فشارهایی از بیرون از سوی برخی از رسانه‌ها هستیم و دخالت‌های ناروایی در این راستا صورت می‌گیرد که نمایندگان به این مسئله باید واقف باشند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۴ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
تحمل کنید تا هشتم خرداد تا ماهیت مجلس مشخص شود
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۱ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
دوریال بده آش بهمین خیال باش
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها