أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۵۴۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و گفت: جاده هراز فردا یک‌طرفه می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، سیاوش محبی دقایقی پیش از ترافیک سنگین در محورهای شرق استان تهران خبر داد و اظهار داشت: تردد در محورهای هراز و فیروزکوه به سمت شهرهای شمالی کشور سنگین گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک در محور امام رضا (ع) نیمه‌سنگین و روان است و مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

محبی ادامه داد: محور هراز به دلیل بازگشت مسافران در روز جمعه و با توجه به بار سنگین رفت از ساعت 12 ظهر تا دو بامداد روز شنبه دارای محدودیت‌هایی خواهد بود و تردد انواع وسایل نقلیه از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع خواهد شد و مسیر از سمت آب‌اسک به رودهن یک‌طرفه می‌شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: مسافرانی که به شهرهای شمالی رفته و قصد بازگشت در روز جمعه را دارند، سفر خود را مدیریت و از سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: رانندگانی که به مدت طولانی قصد رانندگی دارند، هر یک ساعت چند دقیقه را به استراحت بپردازند و از رانندگی مداوم پرهیز کنند.

محبی اضافه کرد: صبر و شکیبایی و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی هنگام مسافرت می‌تواند سفری ایمن را برای مسافران رقم بزند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: تمام گروه‌های پلیس راه ویژه شرق استان تهران به‌صورت شبانه‌روزی در محورها حضور دارند و در صورت بروز هرگونه گره ترافیکی به‌سرعت این گره رفع خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها