أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۴۵۵۲
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
تصویر لحظه حضور نیروهای منافقین در فرودگاه بغداد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش پایگاه 598، سایت موسسه راهبردی دیده بان نوشت: هفته گذشته در آخرین اقدام سازمان نفاق برای خارج کردن نیرو از کمپ لیبرتی، 20 نفر از اعضای منافقین در روز دوشنبه و 20 تن دیگر نیز 5 شنبه عراق را ترک کردند.

تصویر اختصاصی زیر به لحظه حضور اعضای نفاق در فرودگاه بغداد اختصاص دارد که توسط خبرنگار دیده بان مستقر در عراق ارسال شده است.

 

این نفرات جزء لیست 279 نفره تایید شده کمیساریای پناهندگان سازمان ملل اند و اکثر آنها از نیروهای جوان سازمان هستند.

این افراد کسانی هستند که در اقدامات هنری و رسانه ای سازمان بردگی فرقه رجوی را می کرده اند و در واقع بهترین نویسنده ها، فیلمبردار ها و عکاس های سازمان به حساب می آیند و نفرات اصلی سازمان درحوزه هنری هستند.

این نفرات پیش از این درون محلی که نزدیک دفتر کمیساریای پنادگی سازمان ملل قرار داشت به تولید برنامه برای شبکه های سازمان مشغول بوده اند و همین اقدامات قرار است در کشور آلبانی ادامه یابد.

گمانه زنی مبنی بر این است که اقدام هدفدار منافقین در خروج این افراد از عراق در پی برنامه ریزی بلند مدت ایشان جهت ایجاد و اقدامات رسانه ای جدید است.

از سوی دیگر حضور مستمر خانواده اعضای دربند سازمان در عراق و تحصن مقابل کمپ لیبرتی جهت ملاقات و بازگرداندن ایشان به دامان خانواده، یکی دیگراز علل خروج و گزینش این نفرات بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها