أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۵۵۶
زمان انتشار: ۰۲:۱۷     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
لیگ اروپا
تیم‌های فوتبال لیورپول و سویا به فینال مسابقات لیگ اروپا راه یافتند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، در یکی از دو بازی دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ اروپا، بامداد جمعه لیورپول با نتیجه 3 بر صفر از سد ویارئال اسپانیا گذشت و با برتری 3 بر یک در دو دیدار رفت و برگشت به مسابقه نهایی راه یافت.

برونو سوریانو (گل به خودی) در دقیقه 7، دانیل استوریچ در دقیقه 63 و آدام لالان در دقیقه 81 گل‌های میزبان را زدند تا شاگردان کلوپ خود را در بازی فینال ببینند. ویکتور رویز از ویارئال در دقیقه 71 اخراج شد.

در دیگر بازی، سویا دیگر نماینده اسپانیا با نتیجه 3 بر یک، شاختار اوکراین را شکست داد و با برتری 5 بر 3 در دو بازی رفت و برگشت گام به دیدار فینال گذاشت. کوین گامیرو (9 و47) و ماریانو (59) برای سویا گل زدند و تک گل بی‌اثر میهمان را ادواردو (44) به ثمر رساند.

فینال لیگ اروپا، چهارشنبه 29 اردیبهشت در ورزشگاه سن‌یاکوب بازل در سوئیس انجام می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها