أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۷۴۵۸۷
زمان انتشار: ۱۷:۳۷     ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
در میان آثاری که به فیلم های اکران دوم نوروز اضافه شدند تنها فیلم «رسوایی 2» با تبلیغات محدود رسانه ملی توانست نظر مخاطبان را جلب کند.
به گزارش پایگاه 598، چهار فیلم سینمایی «رسوایی2»، «مرگ ماهی»، «دلبری» و «یک دزدی عاشقانه» به اکران سینماها اضافه شدند در این میان فیلم سینمایی «رسوایی2» همانطور که انتظار می رفت در اکران موفق عمل کرد و با توجه به عدم تبلیغات در شهر توانست در دو شب گذشته با فروش خوبی مواجه شود.

علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران در گفت و گو با فارس گفت: فیلم سینمایی «رسوایی2» از شب گذشته تبلیغاتش در رسانه ملی به صورت محدود آغاز شده که با توجه به محتوای اثر و عدم تبلیغات این فیلم در شبکه های ماهواره ای توقع می رود رسانه ملی توجه خاصی به این اثر داشته باشد. فیلم در دو شب گذشته (چهارشنبه و پنج شنبه) با توجه به فشردگی اکران به فروش 97 میلیون تومانی در تهران دست یافت.  وی درباره فروش «یک دزدی عاشقانه» توضیح داد: این فیلم هم با موضوع کمدی نظر مخاطب را تا حدودی جلب کرد و به فروش 35 میلیون تومان در تهران رسید.

مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره فروش «بادیگارد» و «ابد و یک روز» گفت: فیلم سینمایی «بادیگارد» به فروش 6میلیارد و 600 میلیون تومان و «ابد و یک روز » مرز 7 میلیارد تومان را گذراند.

حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم های این دفتر پخش توضیح داد: فیلم سینمایی «من سالوادور نیستم» در کورش ادامه دارد و هم اینک با فروش 14 میلیارد و 300میلیون تومان روبرو شده است. این فیلم در شهرستان 50 سالن سینما در اختیار دارد.

وی درباره فروش «مرگ ماهی» توضیح داد: این فیلم ظرف دو شب گذشته به فروش 35 میلیون تومان نایل شد و فیلم سینمایی «کفش هایم کو» نیز به فروش 660 میلیون تومان دست یافت.

صباغ زاده مدیر دفتر پخش نیمروز فیلم درباره فروش «اژدها وارد می شود» گفت: فیلم با اقبال خوبی مواجه شده است در تهران به فروش 335 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 15 میلیونی نایل شده است. این فیلم هم اینک در تعدادی از سینماهای شهرستان به نمایش درآمده و در تهران 9 روز نمایش داشته است که به فروش کل 350 میلیون تومان رسید.

مختاری مدیر دفتر پخش هدایت فیلم درباره فروش فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» گفت: فروش فیلم در تهران با 6 میلیارد و 199میلیون تومان و در  شهرستان با فروش 4 میلیارد و 150 میلیون تومان روبرو شد این در حالی است که فیلم وارد هفته هشتم شده است و ما هیچ سالنی در تهران را از دست ندادیم و 26 سالن سینما در اختیار داریم . فیلم در کل با فروش 10 میلیارد و 349 میلیون تومان  روبرو شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها