کد خبر: ۳۷۴۷۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ گفت: یک نفر شهادت بدهد که معاون اول رئیس‌جمهور تماس گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه" از محل مجمع فدراسیون، امیر عابدینی پس از مجمع فدراسیون فوتبال اظهارکرد: امروز مجمع در شرایط خوبی برگزار شد. چون من خودم فکر نمی‌کردم که یک نفر از اعضادر دور اول انتخاب شود و پیش‌بینی می‌کردم که انتخابات به دور دوم کشیده شود. فکر می‌کنم امروز انتخابات خیلی صحیح و سالم برگزار شد.

 

او درباره‌ی اینکه گفته می‌شود با عزیزی خادم پیش از انتخابات تماس‌هایی گرفته شد، گفت: بهتر است جنجال درست نکنیم عزیزی خادم که اصلا حق رای نداشت. من فکر می‌کنم صحبت‌هایی که آقای آجرلو مطرح کردند در عصبانیت بوده و به زودی اصلاح می‌شود. امروز شاهد یکی از سالم‌ترین انتخاباتی بودیم که انجام شده است.

 

عابدینی درباره صحبت‌های آجرلو هم گفت: فرهنگ ما همین است. وقتی شکست می‌خوریم کاسه کوزه‌ها را بر سر رقبا می‌شکنیم. اعضای مجمع شب گذشته جلسه گذشتند و با هم مشورت کردند. ما که نمی‌توانیم حق مشورت آن‌ها را بگیریم. در این جلسه نه کفاشیان بوده و نه وزیر ورزش حضور داشته است. یک نفر شهادت بدهد که معاون اول رییس جمهور با اعضای مجمع تماس گرفته است.

 

او در پایان درباره گلایه‌های وزیر ورزش هم گفت: وزیر ورزش گلایه داشتند که فدراسیون قبلی با وزارت تعامل نداشته است. البته ایشان گفتند که تعامل باید تعریف شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها