أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۴۹۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۰     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
واکاوی دلایل عدم توفیق وزارت ارتباطات در مدیریت فضای مجازی و انتظارات رهبری:
حضور فعال ایشان در این شوراها و تلاش وسیع و شبانه روزی برای توسعه روابط بازرگانی با ترکیه علاوه بر اینکه تهدیدی مستقیم برای صنایع پوشاک و کیف وکفش و بعضی دیگر از صنایع داخلی است و باعث بیکاری بسیاری از فعالان این حوزه ها و ایجاد اشتغال در ترکیه خواهدشد، سبب غفلت جناب وزیر از یکی از مهمترین ماموریت‌های این وزارتخانه، یعنی مدیریت فضای مجازی کشور شده است.
به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه 598، بیانات مهم رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با معلمان و گلایه ایشان از رهاشدگی فضای مجازی وضعف وزارت ارتباطات در مدیریت این فضا نشانگر اهمیت فوق العاده موضوع و از سویی ضعف عملکرد وزیر ارتباطات دراین زمینه می باشد.

بررسی و کنکاش چرایی این موضوع مجالی وسیعتر می طلبد و می بایست نقش همه عوامل ودستگاه های ذیربط  در بروز این عملکرد ضعیف روشن گردد ولی یک نگاه اجمالی ومدیریتی به این موضوع، مشخص میسازد که حداقل بخشی از این مشکلات، ناشی از اشتغالات متعدد و کاملا بی ربط جناب آقای واعظی است که ایشان را از پرداختن به یکی از حیاتی ترین موضوعات کشور و ماموریت‌های وزارت ارتباطات غافل کرده است.


حضور آقای واعظی به عنوان وزیر ارتباطات در ریاست شورای هماهنگی بازرگانی ایران و ترکیه و آذربایجان چه توجیه منطقی وعقلایی دارد؟

حضور فعال ایشان در این شوراها و تلاش وسیع و شبانه روزی برای توسعه روابط بازرگانی با ترکیه علاوه بر اینکه تهدیدی مستقیم برای صنایع پوشاک و کیف وکفش و بعضی دیگر از صنایع داخلی است و باعث بیکاری بسیاری از فعالان این حوزه ها و ایجاد اشتغال در ترکیه خواهدشد، سبب غفلت جناب وزیر از یکی از  مهمترین ماموریتهای این وزارتخانه، یعنی مدیریت فضای مجازی کشور شده است.

امید است آقای واعظی در پاسخ به مطالبات رهبری و مردم، از فعالیتها و اشتغالات بی ربط، بکاهند و وقت بیشتری برای تحقق ماموریت‌ها و اهداف وزارتخانه متبوع خود بگذارند.

* محمد جواد عسکری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها