يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۴۹۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
مدافع گسترش فولاد گفت: «پرسپولیسی‌ها مدت‌ها صدر جدول نبودند و تجربه نداشتند که چگونه صدرنشین بمانند. برای همین خیلی زود به رده سوم سقوط کردند.»
به گزارش پایگاه 598، سید محسن حسینی درباره دیدار امروز گسترش فولاد و پرسپولیس ضمن پراهمیت بودن نتیجه این دیدار برای تیمش اظهار داشت: «ما به طور کامل به اهمیت نتیجه بازی با پرسپولیس واقفیم. به طور حتم یکی از سه شاهراه اصلی قهرمانی لیگ پانزدهم در بازی فردای ما با پرسپولیس مشخص می‌شود پس این بازی برای همه مهم است.» 

وی ادامه داد: «در طول 10 روز گذشته خیلی‌ از دوستان در برخوردهایی که با ما داشتند اهمیت نتیجه بازی با پرسپولیس را یادآور شدند. بیشتر دوستان از ما می‌خواستند تا سرخ‌پوشان پایتخت را شکست دهیم و مانع آن شویم که این تیم به قهرمانی برسد. برخی هم تقاضا داشتند که بازی همیشگی خود را برابر پرسپولیس انجام ندهیم تا بعد از سال‌ها این تیم طعم قهرمانی را بچشد.»

او با اشاره به 3 امتیاز این دیدار برای تیم گسترش فولاد گفت: «خیلی جاها شنیده‌ام که نتیجه این دیدار برای تیم گسترش اهمیتی ندارد چرا که این تیم بختی برای حضور در آسیا ندارد و نگرانی هم بابت سقوط به لیگ آزادگان نخواهد داشت اما باید بگویم که ما به شدت به 3 امتیاز دیدار با پرسپولیس نیاز داریم چرا که هیچ کدام از بازیکنان تیم و همچنین اعضای کادرفنی نمی‌خواهند در جدول پایین‌تر از رتبه هشتم قرار بگیریم و مبلغ زیادی از قراردمان کسر شود. ما باید طبق قراردادی که اول فصل امضا کردیم در پایان لیگ پانزدهم حداقل هشتم شویم و با توجه به وضعیتی که جدول رده‌‌بندی دارد با مساوی برابر پرسپولیس هم احتمال متضرر شدن‌مان خیلی زیاد است.»

مدافع گسترش فولاد خاطرنشان کرد: «قبول دارم که اهمیت 3 امتیاز برای پرسپولیس دوصد چندان است و آنها نمی‌خواهند قهرمانی را از دست بدهند. به هرحال این تیم از رده شانزدهم خود را به بالای جدول رسانده و دوست ندارد در هفته‌های آخر هدفی که با زحمت به آن رسید را از دست بدهد. با این حال ما هم نمی‌خواهیم ضرر مالی کنیم و اجازه دهیم پرسپولیسی ها شاد و خرم تبریز را ترک کنند.»

وی در واکنش به این موضوع که پرسپولیس مسلما تهاجمی بازی خواهد کرد تا جبران شکست برابر نفت‌تهران را بکند و به قهرمانی امیدوار باقی بماند، تصریح کرد: «ما با منوی پذیرایی پرسپولیس کاری نداریم. به حساسیت دیدار امروز واقفیم و نمی‌گذاریم که پرسپولیس روز آرامی را سپری کند. اینکه پرسپولیس صدرنشین بوده و با شکست مقابل نفت‌تهران حالا تیم سوم جدول است به خودشان مربوط است. ما که نباید تاوان گافی که پرسپولیسی‌ها دادند و و صدرجدول را از دست دادند را بدهیم. خودشان بی‌تجربه بودند و نمی‌دانستند چگونه از رده اول خود مراقبت کنند. البته تیمی که مدت‌هاست با صدر جدول بیگانه است، نمی‌تواند هم جایگاه خود را حفظ کند.»

حسینی یادآور شد: «می‌دانیم که پرسپولیسی‌ها تا بن دندان مسلح برابر ما قرار می‌گیرند و با همه وجود تلاش می‌کنند برنده شوند. بات این حال باکی نیست. ما آماده‌ایم تا پرسپولیس را شکست دهیم و منتظر حملات بی محابای این تیم هستیم. در هر صورت پرسپولیس هم نقاط ضعف دارد و ما در تمرینات خود راه‌های نفوذ و ضربه‌زدن به این تیم را بلدیم. امیدوارم که اهمیت 3 امتیاز باعث نشود شاهد یک بازی سالم نباشیم. همه تلاش ما انجام یک بازی فیرپلی است و همین انتظار را از تیم حریف هم داریم. شرافت ورزش با ارزش تر از برد و باخت است و باید آن را در مستطیل سبز فوتبال به درست انجام دهیم.»

مدافع گسترش فولاد در خصوص تغییر ورزشگاه محل انجام دیدار بیان داشت: «دلیل این کار را نمی‌دانم. سال گذشته پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی ما بنیان دیزل دو بر یک باخت و هیچ مشکلی هم به وجود نیامد. امسال هم می‌شد به راحتی این بازی را برگزار کرد. در لیگ امسال 3 تیم ذوب‌‌آهن، گسترش فولاد و پرسپولیس روی زمین بازی می کنند و در ایران فقط دو ورزشگاه آزادی و بنیان دیزل که متعلق به ماست شرایط بازی روی زمین را دارد. انتقال بازی به ورزشگاه یادگار امام به ضرر هر دو تیم بود. پرسپولیس هم در تبریز طرفدار آنچنانی ندارد که بخواهد به آنها اتکا داشته باشد.با این حال امیدوارم که بازی دلچسب شود.»

وی درباره پیش‌بینی خود از نتیجه دیدار فردا نیز بیان داشت: «قطعا بازی فردا مساوی نمی‌شود و برنده خواهد داشت. این دیدار پرگل خواهد شد. هر دو تیم ناخودآگاه در دقایقی از مسابقه رو به بازی احساسی خواهند آورد و فشار زیادی روی دروازه تیم مقابل می‌آورد. قاعدتا تیمی که از موقعیت‌های خود و البته اتفاقات بازی درست استفاده کند در این بازی برنده می‌شود.»



منبع: آنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها