أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۵۱۱۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
طاهری؛
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: «بابت نامه افشارزاده که در آن از پرسپولیس نام برده شده بود اعتراضی را به اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال مطرح کردم، آنها هم بابت این مسئله عذرخواهی کردند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علی‌اکبر طاهری ‌در خصوص اینکه با رقم خوردن نتایج بازی‌های دیروز لیگ برتر قهرمانی پرسپولیس با اما و اگر دست خود سرخ‌پوشان است، اظهار داشت: «به هر حال ما باید تمام سعی و تلاش خودمان را انجام دهیم تا روز جمعه راه‌آهن را با نتیجه پرگلی شکست دهیم. البته نتیجه بازی استقلال خوزستان و ذوب‌آهن هم در قهرمانی ما تأثیرگذار است اما امیدوارم که دل هواداران‌مان را با قهرمانی شاد کنیم.»

 

وی درباره خارج شدن استقلال از کورس قهرمانی و اینکه چقدر امیدوار است پرسپولیس در روز پایانی لیگ برتر قهرمان شود، افزود: «بالاخره ما باید همه تلاش‌مان را انجام دهیم. اگر از من بپرسید می‌گویم که با قلبم معتقدم که با یک نتیجه پرگل راه‌آهن را شکست می‌دهیم و قهرمان می شویم.»

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اظهارات برخی از مربیان گسترش فولاد مبنی بر اینکه بازی که به ورزشگاه یادگار امام افتاد در حق استقلال تهران و خوزستان جفا شده بود، عنوان کرد: «این حرف‌ها حاشیه‌‌ای است. ما هیچ دخالتی در انجام شدن بازی در ورزشگاه یادگار امام نداشتیم و از طرفی هم این موضوع مربوط به الان نیست. از آبان ماه که جدول سازمان لیگ آمد اعلام شد این بازی در یادگار امام انجام خواهد شد. ما از همان ابتدا اعلام کردیم که هر چه سازمان لیگ بگوید می‌پذیریم اما درباره بازی در اهواز چون گنجایش ورزشگاه تختی کم بود گفتیم که بهتر است بازی در ورزشگاه غدیر انجام شود. همواره گفته‌ایم که هر چه سازمان لیگ بگوید ما تمکین می‌کنیم.»

 

طاهری درباره اتفاقاتی که دیروز روی سکوهای ورزشگاه یادگار امام افتاد و سر برخی از هواداران پرسپولیس شکست، تصریح کرد: «ما همیشه گفته‌ایم که معترضیم به اینکه هیچ اشرافی به برگزاری بازی‌ها نداریم اما مورد جریمه و تنبیه قرار می‌گیریم. وقتی ما را جریمه می‌کنند یعنی به نوعی می‌گویند ما هم در این اتفاق‌ها شریک هستیم. این مسئله توهین به باشگاه است.در بازی با تراکتورسازی در تهران گفتند شما میزبان هستید و ما را جریمه کردند اما در بازی با صبا که در قم انجام شد و ما میهمان بودیم باز هم ما را جریمه کردند. در انزلی هم اتفاقات شدیدتری افتاد اما متأسفانه باز ما جریمه شدیم. ما چه میزبان باشیم و چه میهمان جریمه می‌شویم. اراده و سعی ما بر این است که از مجرای قانونی کار را دنبال کنیم و اعتراضات‌مان را پیگیر شویم. چرا که نمی‌خواهیم هواداران دلسرد شوند چون فکر می‌کنند در تصمیماتی بی‌عدالتی وجود دارد.»

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره نامه‌ای که بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال منتشر کرد مبنی بر اینکه برد پرسپولیس در دربی و حتی برخی از بردهای این تیم با اشتباهات داوری به دست آمده اما باشگاه پرسپولیس موضعی در این قبال نگرفت، گفت: «من این اعتراض را به اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال مطرح کردم. آنها هم بابت این مسئله عذرخواهی کردند و گفتند که تعجب می‌کنیم که این مسائل گفته می‌شود. بعد هم خود آقای افشارزاده به نوعی مطالبی که گفته شده بود را تعدیل کرد اما قرار نیست ما رفتار دیگران را انجام دهیم چرا که در آن صورت فرقی بین ما و سایرین وجود ندارد. ضمن احترام به بهرام افشارزاده ما باید سعی کنیم رفتاری که مورد پسند و مقبول جامعه فوتبال است را انجام دهیم نه اینکه این مسائل را تشدید کنیم. چرا که در نهایت دلسردی اهالی فوتبال را در پی خواهد داشت.»

 

وی درباره اینکه باشگاه پرسپولیس چه تمهیداتی اندیشیده تا در بازی آخر مقابل راه‌آهن هواداران به ورزشگاه بیایند تصریح کرد: «ما برنامه‌هایی را از قبل تدارک دیده‌ایم و طبیعتا در چند روز آینده سازماندهی خوبی انجام خواهیم داد. هماهنگی‌های لازم را با افراد مسئول انجام خواهیم داد تا در پایان لیگ و ان‌شاءالله قهرمانی یک پایان خوبی داشته باشیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها