يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۱۲۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
انصاری؛ سرخپوش مومن و دوست داشتنی
در حالی که پرسپولیسی‌ها آماده خروج از ورزشگاه بودند مدافع چپ این تیم از فرصت به وجود آمده استفاده کرد و در نمازخانه نماز مغرب و عشای خود را به جا آورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام،  کاروان باشگاه پرسپولیس ساعتی بعد از برد دلچسب برابر گسترش فولاد، ورزشگاه یادگار امام (ره) را برای بازگشت به تهران ترک کرد.

 

سوژه جالب کاروان پرسپولیس، غیبت محمد انصاری بود. مدافع پرسپولیس که یکی از گل‌های پرسپولیس را وارد دروازه گسترش کرد، یکی از مذهبی‌ترین بازیکنان این فصل پرسپولیس است.

 

در حالی که پرسپولیسی‌ها آماده خروج از ورزشگاه بودند او از فرصت به وجود آمده استفاده کرد و در نمازخانه نماز مغرب و عشای خود را به جا آورد.

 

همین مسئله باعث شد تا هم‌تیمی‌های انصاری که متوجه او نبودند، سوار اتوبوس شوند و کاروان این تیم هم ورزشگاه را ترک کرد.

 

بعد از این ماجرا و زمانی‌که پرسپولیسی‌ها متوجه غیبت انصاری شدند، دوباره به ورزشگاه برگشتند و مسافر جامانده را همراه با خود بردند!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ایران زمین
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
۰
۰
واقعا باید به این بازیکن فوتبال افتخار کرد. شما افتخار باشگاه پرسپولیسی
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها