أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۵۱۹۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
عامل مزاحمت هاي سايبري براي زوج جوان سبزواری توسط پليس فتا خراسان رضوي شناسايي و دستگير شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو: فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار گفت: مردي جوان به پليس فتا شهرستان سبزوار مراجعه و شکايتي را مبني بر دريافت مطالب کذب و ارسال پيام هاي تفرقه انگيز از سوي فردي ناشناس که موجب مشکلات خانوادگي شده بود را داشت.
 
مرد جوان عنوان داشت زندگي بي حاشيه اي داشتيم تا اينكه به تنهايي براي مدتي به مسافرت رفتم و در اين مدت از طرف فردي ناشناس پيام هايي با مضمون خيانت همسرم از طريق شبکه اجتماعي تلگرام برايم ارسال مي شد و با حالتي پريشان بلافاصله به منزل برگشتم و با ناراحتي پي گير شدم كه اين امر منجر به اختلاف خانوادگي بين من و همسرم شد و با ادامه اين مطالب پي به مزاحمت اين فرد ناشناس بردم.
 
سرهنگ سيد محمد هاشمي افزود: کارشناسان پليس فتا با يک سري تحقيقات فني عامل ارسال پيام هاي تفرقه انگيز بين اين زوج جوان را که خواستگار قبلي همسر شاکي بود را شناسايي و با هماهنگي قضايي دستگير کردند.
 
وي ادامه داد: متهم23 ساله که نسبت خانوادگي نيز با اين زوج جوان دارد در بازجويي هاي به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابي به هک تلگرام همسر شاکي و سوء استفاده از مطالب و عکس هاي شخصي و ارسال آنها به شوهرش با هدف بدبين کردن شاکي اعتراف کرد.
 
سرهنگ هاشمي با معرفي متهم به مقام قضايي به كاربران شبكه هاي اجتماعي توصيه كرد با توجه به ويژگي فضاي سايبري و هويت پنهان افراد قبل از باور هرگونه مطلبي صحت و سقم آن را بررسي کنند چراکه ممكن است برخي افراد مغرض و كلاهبردار با سوء نيت مطالبي را عنوان کنند كه تاوان سختي براي فرد در بر داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها