أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۷۵۲۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
شفیعی:از پارسال طلب دارم، یک تشکر هم نکرد
مدافع تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش پتانسیل رسیدن به جمع 8 تیم برتر آسیا را دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال، طعنه های عادل فردوسی پور در برنامه نود، عدم حضور مدیرعامل باشگاه در کنار تیم، آینده فوتبالی خود و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


بازی خوبی انجام دادیم


بازی خیلی خوبی را جلوی استقلال را انجام دادیم. در این مسابقه مالک صد درصد توپ و میدان بودیم و کاملا شایسته کسب پیروزی به حساب می آمدیم. بازی منطقی و خیلی خوبی را انجام دادیم که خوشبختانه به هدفمان هم رسیدیم.


حرمت قلعه نویی باید حفظ شود


من در هر شرایط احترام بزرگ تر از خودم را نگه داشتم و هیچ وقت به پیشکسوت ها بی احترامی نکردم. به نظرم رحمتی هم باید احترام بزرگتر را نگه می داشت. امیر قلعه نویی پیشکسوت باشگاه استقلال محسوب می شود و زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. درست نیست حرمتش را نگه ندارند.


یک بار از داوری سود بردیم


ما هم در بازی های قبلی از داوری زیاد ضرر کردیم که اگر بخواهیم بگوییم، بسیار است. اینکه در برنامه نود مشخص شده گل اول ما خطا بوده، چیزی را درست نمی کند. داوران این همه علیه ما سوت زدند و حالا یک صحنه هم به سودمان شده است. ما 3 امتیاز شیرین کسب کردیم و از خوشحالی هوادارانمان خوشحالیم.


فردوسی پور به همه تیکه می اندازد


عادل فردوسی پور به همه تیکه می اندازد و دیشب هم به ما ایراد گرفت.‌ اصولا طرفداران برنامه نود به خاطر طعنه های فردوسی پور جذب این برنامه می شوند اما نمی شود که درآوردن پیراهن توسط من و چند بازیکن دیگر ایراد گرفت. شما می بینید که اروپا بعد از بازی بازیکنان پیراهن خود را در می آورند و به سمت هواداران پرتاب می کنند.  ما نیز می خواستیم با اهدای یک پیراهن به اندازه نوک سوزن محبت های این عزیزان را جبران کنیم.


مدیرعامل باشگاه یک تشکر هم نکرد


بعد از این برد شیرین انتظار داشتیم مدیرعامل باشگاه به رختکن بیاید و یک تشکر خشک و خالی از ما انجام دهد ولی ما به غیر از کادرفنی و بازیکنان و البته آقای غزنوی فرد دیگری را ندیدیم. از غزنوی ممنونیم که همیشه در کنارمان بوده و باعث دلگرمی مان شده است.


می خواهیم به جمع 8 تیم برتر آسیا برسیم


تلاش تلاشمان را انجام می دهیم تا بتوانیم استقلال اهواز را ببریم و سهمیه آسیایی را کسب کنیم. از سوی دیگر در بازی های آسیایی نتایج خیلی خوبی گرفتیم و باید بتوانیم در مصاف با العین امارات هم کارمان را با قدرت ادامه دهیم. هدف ما صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا است و امیدوارم به این مهم برسیم.


از سال قبل طلب دارم


برای فصل آینده هنوز تصمیمی نگرفتم . قرارداد من آخر فصل تمام می شود. به هر حال چند سال خاطره انگیز کنار هواداران تراکتورسازی داشتم و واقعا نمی شود از این عزیزان دل کند ولی باید شرایط برای ماندن مهیا باشد. متاسفانه من هنوز پول فصل گذشته را دریافت نکردم و با این شرایط نمی دانم می شود ادامه داد یا خیر. ما هر کاری کردیم، بر اساس رفاقت بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها