يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۴۳۷
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
اين باند و شبكه كه معرفترين آن فارسي ١ است وظيفه دارند در پيچ مثلا ليونل مسي ،دي كاپريو ،امينم و.....غيره با هويت ايراني از الفاظ زشت استفاده كنند كه يك ايراني وقتي پا به كشور ديگر ميگذارد به ديد يك بي فرهنگ و بي ادب به او نگاه شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق، حسام نواب صفوی بازیگر سینما و تلویزیون به دنبال پیدایش توهین به شخصیت های معروف در صفحات شخصی آنها با اشاره به دست های پشت پرده این عمل ناپسند نوشت:   

شیطنت رسانه‌ای برای بی فرهنگ نشان دادن ایرانی‌ها +عکس 

نمونه هاي بسياري از توهين كنندگان وهتاكان فضاي مجازي كه توسط كشورهاي ضد ايراني اداره ميشوند. گروه منتسب به إل سعود و داعش و افراد افراطي صهيونيستي كه عامل آنان شبكه منحط فارسي١ ميباشد كه از همان اول هم اعلام شد اين شبكه فيلمهايش در هيج جا اجازه پخش ندارد و هدف آن ترويج خيانت در بين خانواده هـاي ايراني بود كه بعدها در محاكم به عنوان طلاقهاي فارسي١ شكل گرفت.
 
در هر صورت هدف، تخريب فرهنگ ايران است اين باند و شبكه كه معرفترين آن فارسي1 است وظيفه دارند در پيچ مثلا ليونل مسي ،دي كاپريو ،امينم و.....غيره با هويت ايراني از الفاظ زشت استفاده كنند كه يك ايراني وقتي پا به كشور ديگر ميگذارد به ديد يك بي فرهنگ و بي ادب به او نگاه شود و مهمترين اقدام افراد مزدور اين شبكه ها ايجاد تفرقه و ٢قطبي شدن بين مردم ايران كه در نهايت آرزوي آنان كه تجزيه ايران است بيانجامد.. نزديك به ١٠٠٠ اسكرين شات از پيجها دارم مردم ايران در فضاي مجازي يكپارچه شويد و اين پيجها را ريپورت كنيد.  

قدم به قدم داريم به هويت اين افراد كه با تشكيل شبكه و باند قصد آنان خيانت به كشور است نزديك ميشويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها