يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۷۵۷۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
تیم تراکتورسازی تبریز به دنبال کسب پیروزی برابر تیم استقلال اهواز است.
به گزارش پایگاه 598، در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در تبریز میزبان استقلال اهواز است.

تراکتورسازی تبریز هفته گذشته در تهران برابر استقلال به پیروزی ارزشمندی دست یافته و یکی از مدعیان قهرمانی را ناامید کرد. این برد برای خود تراکتورسازی نیز اهمیت داشته و این تیم را همچنان برای کسب سهمیه باشگاه‌های آسیا امیدوار نگه داشت. نفت تهران نیز امتیاز با تراکتورسازی در تلاش است تا رتبه چهارم جدول را تصاحب کند.

تراکتورسازی تبریز در هفته پایانی میزبان تیم استقلال اهواز است. این تیم که از هفته‌ها پیش سقوط‌ش به لیگ دسته یک مسجل شده است امیدی در این بازی نداشته و برای آخرین بار در لیگ برتر به میدان می‌روند.

استقلالی‌ها هر چند هیچ شانسی در جدول رده بندی ندارند، اما قطعا حریف پیش باخته برای تراکتورسازی فرض نشده و می‌خواهند آبرومندانه و با خاطره خوب لیگ برتر را ترک نمایند.

تراکتورسازی برابر این تیم باید با صبر و حوصله بازی کرده و حتی علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار، تلاش کند که تفاضل گل خود را افزایش دهد تا نفت در صورت پیروزی پر گل از این تیم پیشی نگیرد.

تراکتورسازی تبریز در پایان هفته بیست‌و‌نهم با 48 امتیاز در رده چهارم جدول قرار داشته و استقلال اهواز نیز با 13 امتیاز تیم آخر جدول رده بندی هستند.

بازی رفت دو تیم در اهواز با دو گل به سود شاگردان قلعه‌نویی به اتمام رسیده بود.

بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با استقلال اهواز ساعت 18 فردا  جمعه 24 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها