امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۷۵۷۳۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
وزیر آموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش: به شوراهای نظارت بر مدارس غیردولتی دستور داده شده است در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مجوز این مدارس لغو شود.
به گزارش پایگاه 598، علی اصغر فانی گفت: با تاکید مقام معظم رهبری بر نظارت بیشتر آموزش و پرورش به فعالیت مدارس غیردولتی ، به شوراهای نظارت بر این مدارس دستور داده شده که در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این مدارس، مجوز مدرسه لغو و مدرسه تعطیل شود.
 
وزیر آموزش و پرورش افزود: بعد از انتقاد مقام معظم رهبری از وجود برخی مشکلات و نارسایی ها در آموزش و پرورش ، کمیته های مختلفی را در آموزش و پروش تشکیل داده ایم و امیدواریم هرچه زودتر به جمع بندی برسیم و اقدامات لازم را عملیاتی کنیم.
 
وی تاکید کرد: امیدواریم با تصویب لایحه تاسیس مدارس غیردولتی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس فعالیت این مدارس قانونی شود.
 
فانی به فعالیت روحانیون در مدارس اشاره کرد و گفت:  رهبر معظم انقلاب اخیرا با گذراندن دوره سربازی طلبه ها در مدارس موافقت کردند و با پیشنهاد آموزش و پرورش و تایید فرمانده کل قوا 500 طلبه امسال دوران خدمت سربازی خود را در مدارس سپری خواهند کرد.
 
وزیر آموزش و پرورش خبر لغو بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان که در رسانه ها منتشر شده را تکذیب کرد و افزود: از نظر آموزش و پرورش منعی برای بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان وجود ندارد ولی این بازنشستگی باید به تایید سازمان بازنشستگی کشوری نیز برسد.
 
فانی تصریح کرد: آموزش و پرورش تلاش می کند با بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیانی که به هر دلیل امکان ادامه خدمت را ندارند موافقت کنند اما موافقت آموزش و پرورش به معنای تایید نهایی بازنشستگی نیست.
 
وی به دانش آموزان و خانواده ها برای فریب نخوردن تبلیغات موسساتی که وعده دیپلم سریع و آسان را می دهند هشدار داد و گفت: متاسفانه در سالهای اخیر باندهایی وعده دیپلم آسان و ارزان را به دانش اموزان می دهند که خانواده ها نباید فریب این موسسات را بخورند.
 
فانی یادآور شد: اقدامات خوبی را آموزش و پرورش برای جلوگیری از جعل مدارک تحصیلی انجام داده است و ما از دانش آموزان و خانواده ها می خواهیم که به دنبال تحصیل در مراکز رسمی اموزش و پرورش باشند و به این تبلیغات دروغین توجهی نکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها